Mildoe
Puzzle Mastermind
goatboy":2uwdbm89 said:HBBC is inderdaad een reaktiespel en het is de kunst de knoppen gewoon in te drukken i.p.v. te rammen. Wil natuurlijk niet m'n NAC een pak slaag geven.![]()
Ik weet het niet hoor....de keren dat ik het zelf heb gespeeld....en anderen het zien spelen, was het toch kneiterhard erop slaan! Maar erg leuke game om zo thuis te hebben staan in de cab! Gegarandeerd speelplezier voor iedereen. Mits je natuurlijk van die humor houdt!
Is er ook niet een 3p/4p versie van BB?