What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goatboy":2uwdbm89 said:
HBBC is inderdaad een reaktiespel en het is de kunst de knoppen gewoon in te drukken i.p.v. te rammen. Wil natuurlijk niet m'n NAC een pak slaag geven. :)

Ik weet het niet hoor....de keren dat ik het zelf heb gespeeld....en anderen het zien spelen, was het toch kneiterhard erop slaan! Maar erg leuke game om zo thuis te hebben staan in de cab! Gegarandeerd speelplezier voor iedereen. Mits je natuurlijk van die humor houdt!

Is er ook niet een 3p/4p versie van BB?
 
Vette Game Henk, heb hem al eens mogen spelen bij Onno.

Veel plezier ermee man! 8)
 
fecking fantastic! vraagje: hoe is de 15khz op een blast city met die multisync? even mooi als een NAC?
 
@Oldschool:
Origineel scherm in de Blast city, De Nanao MS2930 / MS2931 zijn de beste allround tri-syncs die er zijn. Ik heb zelf de MS2931 met digitaal auto-sync chassis. Beeld is in alle modi gewoonweg geweldig. NAC 15K is natuurlijk nog steeds subliem (behalve met sommige SH-3 Cave board).

De Blast is echt geweldig als je veel 15, 24 en 31K wilt draaien. Je moet eigenlijk de NAC en Blast naast elkaar zien om de subtiele verschillen te kunnen zien.
 
goatboy":1z7g05hu said:
De Blast is echt geweldig als je veel 15, 24 en 31K wilt draaien. Je moet eigenlijk de NAC en Blast naast elkaar zien om de subtiele verschillen te kunnen zien.

Helemaal mee eens. Ik heb ook een Nac en een Blast naast elkaar staan. De NAC heeft echter een Rodotron chassis (tri-sync). Dat is op 15khz best goed, maar op 31khz niet. Hij verbleekt bij de aanblik van de Blast (2930) - De Blast is echt 50x beter dan de NAC met het rodotron chassis.. Ik zou het liefst het originele nanao chassis (15/24) terug willen hebben in de NAC..
 
Heb de NAC met origineel chassis en dat blijft zeker zo. 8) 15K is gewoon smullen geblazen. Heb dus vooral 15K vergeleken met de NAC en Blast.

31K op de Blast is inderdaad kwijlen. Naomi en Type-X shooters zijn dan ook geweldig op dit scherm.
 
goatboy":3dfuhyby said:
@oldschool:
Origineel scherm in de Blast city, De Nanao MS2930 / MS2931 zijn de beste allround tri-syncs die er zijn. Ik heb zelf de MS2931 met digitaal auto-sync chassis. Beeld is in alle modi gewoonweg geweldig. NAC 15K is natuurlijk nog steeds subliem (behalve met sommige SH-3 Cave board).

De Blast is echt geweldig als je veel 15, 24 en 31K wilt draaien. Je moet eigenlijk de NAC en Blast naast elkaar zien om de subtiele verschillen te kunnen zien.

cool thanks voor de info! Ik ben het dubben tussen een blast city of NAC op dit moment. Wil er shmps mee draaien maar op den duur wellicht ook een mame kast in zetten....wat zou de beste keuze zijn?
 
erg mooi, Henk. Veel beter kan het haast niet worden als de NetCity er ook nog naast staat ;-)
 
Ik vind het echt kick dat je de games met bijbehorende panel besteld, dat is wel echt dedication man!
 
Back
Top