What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Wow erg cool dat zijn shooters :shock:
oja als je nog een keer met taito aan de gang gaat ik heb nog een 2x p4 2.8
liggen als het goed is moeten ze het doen ik heb ze nog niet kunnen testen
nogmaals congrats erg tof

Jezus, post daar even een paar mooie gets! Gaaf man, ziet er goed uit!!

Mooie aankopen !
Ik zou ook wel een Ketsui board willen maar twijfel nog want als ik hem op mame of de 360 speel krijg ik ongenadig op m'n flikker .
Level 2 is nog prima tot de Boss en vanaf begin level 3 ben ik al snel in constante paniek en zoals gewoonlijk Bomb ik pas nadat ik al ben geraakt .

Casey120":1olhbmcc said:
Mooie aankopen !
Ik zou ook wel een Ketsui board willen maar twijfel nog want als ik hem op mame of de 360 speel krijg ik ongenadig op m'n flikker .
Level 2 is nog prima tot de Boss en vanaf begin level 3 ben ik al snel in constante paniek en zoals gewoonlijk Bomb ik pas nadat ik al ben geraakt .

Tis inderdaad hardcore! :D

Henk! Super die Ketsui en Mushi Futari 1.5! Blij dat je Futari weer terug hebt hoor, ik snapte al niet dat je DIE weg kon doen :)
En Ketsui, ook mijn favo pcb samen met Futari. Moeilijk maar o-zo verslavend en lekker om te spelen. Die gaan NOOIT weg bij mij.
Congrats!

Ziet er goed uit 8)

goatboy":q6acujg5 said:
Heb altijd een zwak gehad voor Psikyo games. Gunbird 2, Erg speelbaar en strakke graphics. Originele artwork is erg fraai!
Same here!
Gunbird heeft ook best wel humor met die figuren die elke keer weer opduiken en proberen je te pakken te nemen :D

goatboy":q6acujg5 said:
Mushihimesama Futari 1.5 voor de derde keer in mijn bezit. :D Geweldige bombastische game!

Hoe moet ik Mushihimesama (heb ik) vergelijken met Mushihimesama Futari 1.5?
De moeite waard als ik het zo lees :D

Mooi gedaan met de CPS2 batterij. Ik heb zelf een Progear Phoenixed conversion, maar origineel voelt altijd beter natuurlijk.
Ik heb nog een aantal nieuwe batterijen liggen voor m'n PGM-boards maar ben er nog niet mee aan de slag gegaan. Met name Ketsui kan wel een nieuwe gebruiken. De eerste sporen (pluisjes) van corrosie op de batterij zijn al zichtbaar.

mooi gedaan.

De game ziet er ook wel vet uit zeg op die Blast, wat een beeld!! Misschien moet je hem er maar gewoon in laten zitten. 😉 :D

ckong":1bvv8qlp said:
mooi gedaan.

De game ziet er ook wel vet uit zeg op die Blast, wat een beeld!! Misschien moet je hem er maar gewoon in laten zitten. 😉 :D

Zou je wel leuk vinden niet? :D Weer in Nederland?

oh Ja Henk, waar maak jij je foto's eigenlijk mee? echte spiegelreflex of een mobiele camera?
(van je spullen en screenshots op he forum etc)

goatboy":jf4av5lf said:
@oldschool:
Origineel scherm in de Blast city, De Nanao MS2930 / MS2931 zijn de beste allround tri-syncs die er zijn. Ik heb zelf de MS2931 met digitaal auto-sync chassis. Beeld is in alle modi gewoonweg geweldig. NAC 15K is natuurlijk nog steeds subliem (behalve met sommige SH-3 Cave board).

De Blast is echt geweldig als je veel 15, 24 en 31K wilt draaien. Je moet eigenlijk de NAC en Blast naast elkaar zien om de subtiele verschillen te kunnen zien.

Oh yes!

BC_ketsui.jpg

:D

Kan niet wachten totdat die Blast tussen mijn NAC´s staat!! :)

Maar nog effe voor de leek, wat heb ik precies nodig om GD1 Games te spelen en wat kost zo´n setup ongeveer?

Zou met netbooten beginnen. (Naomi mobo, Netdimm board en pic/chip) GD-Rom of een CF reader eraan hangen kan altijd nog. Vindt zelf Naomi carts veel makkelijk/leuker dan GD-Rom. Maar veel goede games zijn helaas alleen op GD-Rom.

Back