What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Leuke foto Henk, kan niet wachten dat mijn kleine meid er achter kruipt :)
 
Hoe speelt ze Monkey Ball Henk? Verander je dan het panel of doe je dat anders? Ziet er trouwens vet uit deze setup!!
 
Mooie aanwinsten Henk, veel plezier ermee maar dat kom vast wel goed.

ps: hoe is Pork?
 
Mooi begin van het nieuwe jaar Henk, ziet er über uit en speelt als een tiet denk ik! Altijd weer indrukwekkend om die mooie kasten van je te zien 8) , dat doet toch ook wel een hoop, have fun 😉
 
Wow cool man! Veel plezier ermee, dat zal wel lukken denk ik. Mijn Pork komt eind volgende maand, op de Xbox 360 :)
 
Prachtige aanwinsten zeg , ben stik jaloers :shock:

Heb Pork zelf nog nooit gespeeld , heeft ie ook zo'n typisch Yagawa rank systeem als Ibara en Pink Sweets ?
 
Dank je allemaal! :D

MMP heeft inderdaad ook een rank systeem maar is beter te controleren dan voorgaande Yagawa games heb ik gelezen. De game kan al snel erg moeilijk worden bij de 2e boss. Bijna net als Ibara eigenlijk.

Ben nog maar net begonnen met MMP maar tis echt een super 'vette' game. ;) Score systeem is één van de leukste tot nu toe en het speelt echt super strak. De gfx zijn echt absurd gewoon.
 
Erg fraai allemaal Henk. Helemaal dat je voet bij stuk houdt en de pcbees haalt ipv de ports, heel erg otaku!

Erg benieuwd ook naar MMP. Voor mij wordt het ook de port of mss bij Ronnie een keer, mocht je besluiten MMP mee te nemen.

De volgende kit bij mij zal nog even moeten wachten. Ik vermaak me nog met die ik heb en *spoelt mond alvast* met de ports.

Akai Katana staat als enige arcade-aankoop in 2011 op de rol hier ......
 
Blijft mooi om te zien die Sega Candy collectie van jou. Death Smiles lijkt me geweldig om te spelen op een Astro City, staat net als Mushihimesama ook nog op mijn wensenlijstje... Mag ik vragen hoe je hier redelijk aan kunt komen, ik zie ze namelijk af en toe op de forums voorbij komen maar dan wel tegen de hoofdprijs.
 
Bedankt Onno! Speel inderdaad liever alleen de PCB als het effe mogelijk is. Wacht zelf nog even totdat ik Akai Katana als bare PCB kan scoren. Een kit vindt je al op YHJ voor de helft van de nieuwprijs. Maar deze boards zijn toch wel schaars. Maar eerst DDP DFK 1.5 als volgende denk ik.

@MarsMan:
Met een beetje zoeken en geduld kom je een heel eind op Yahoo Japan. :) Verder zijn de meeste PCB's duurder in Japan dan op de fora.
 
Back
Top