What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Lil Taito Type-X update:
Type-X CPU en geheugen upgrade heeft helaas helemaal geen zin. :cry: Games halen hier totaal geen snelheid voordeel uit. Nog erger, De games geven nu errors dus gauw weer terug naar de originele configuratie. :shock:

Wel getest met een bootleg HD maar kan me niet voorstellen dat het anders is bij 'originele' games. Type-X is dus niet helemaal zo flexibel als een normale PC. :x
 
Cageman":2qcyro1n said:
Hmm.. da's minder. Jammer, ook. Nieuwsgierig: Wat voor CPU had je erin gedaan?
P4 3.0 ipv Celeron 2.5. Max voor dit 478 socket board.
 
het zou kunnen dat het aan het geheugen ligt mischien corrupt of
hij heeft probleem met het merk
ik heb zelf met giga wing voor dat ik upgrade dat ik last had van slowdown
nu heb ik daar geen last meer van
 
beau":xmphygce said:
het zou kunnen dat het aan het geheugen ligt mischien corrupt of
hij heeft probleem met het merk
ik heb zelf met giga wing voor dat ik upgrade dat ik last had van slowdown
nu heb ik daar geen last meer van
Interessant, Misschien word ik gestraft met m'n bootleg praktijken? :) Zal het geheugen er eens uittrekken en vervangen met wat anders. Het geheugen is ook 'geil'. :D
 
ik heb zelf ook nog een setje van corsair 2x 256 mb ddr 400
als die van jouw niet werken kan je deze nog proberen
dan stuur ik ze naar je op kan je ze testen
en geil is op zich niet slecht alleen niet elk systeem kan er mee omgaan
 
Tnx Dayo ! :) Ga eerst effe testen met het oude geheugen en snellere cpu.
 
oke henk succes als je ze wilt testen stuur maar een pm met je adres
dan komen ze jouw kant op.
laat je de cpu zitten en doe je de geheugen erin die er in zat.
Als hij het dan goed doet dan weet je dat het aan het geheugen ligt
 
Ik lees overal dat de Type-X tot max. P4 2.8Ghz gaat . Ik vermoed dat de 400Mhz FSB geen 3Ghz ondersteunt omdat je met een max multiplyer van 7 te maken hebt.
 
I stand corrected, zo zie je maar weer, zelfs system16.com is niet 100% correct. Heb je bios settings moeten aanpassen/ kun je die ueberhaupt aanpassen?

Gruwelijk mooie beelden en cabs, trouwens!
 
Heb nu geen beeld meer. :? Heb em maar effe aan de kant gegooit en er een JAMMA game in gehangen. Wordt vervolgd....
 
Oef.. daar lopen de rillingen van over je rug.. niet je eerste TypeX waar je ruzie mee hebt, dacht ik..

Mocht je de oude CPU erin zetten; ik neem graag de P4 3.0GHz over (als het de variant met Hyperthreading is, althans).
 
Back
Top