What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Cageman":1rjtnxf0 said:
Oef.. daar lopen de rillingen van over je rug.. niet je eerste TypeX waar je ruzie mee hebt, dacht ik..

Mocht je de oude CPU erin zetten; ik neem graag de P4 3.0GHz over (als het de variant met Hyperthreading is, althans).

Yup, Is Hyperthreading. Baal wel ontiegelijk veel op dit moment. Geen video en ook niet met een originele game, Gaan we weer. TX nummero 2. :evil: Mocht dit niet makkelijk te verhelpen zijn dan never nooit meer PC based hardware, Fok zeg!

probeer een p4 2.8
ik heb die van mij geen probleem, erin gezet en draaien
mijn broer is echt een pc man
als je in amsterdam bent wil ik je wel helpen

Maak em wel weer origineel maar geen video betekend niet veel goeds. Bedankt voor je aanbod Dayo.

Have faith Henk, misschien doet hij het gewoon weer met de originele CPU

Ja, dat is echt enorm klote. Zit de originele CPU er weer in?

En zo ja; al geprobeerd een CMOS reset te doen met de originele hardware erin? Of gaat dat niet zomaar? (op een lindbergh switch je daarmee de regio naar JP.. althans, als je de CMOS batterij eruit trekt).

heb je hem getest op 15 en 31 khz
en is je video kaart mischien een beetje uit zijn slot gewipt zo dat hij er niet helemaal goed erin zit
mischien een dip switch omgezet per ongeluk
nou ja als je een keer langs wil komen met de taito wil ik hem ook wel testen voor je vraag ik of mij broer ook komt.

Originele configuratie hersteld en cmos gereset en alles werkt gelukkig weer, Pfoe! CPU waarschijnlijk kaduuk.

woohooo nice! Was al bang dat we een collecte moesten starten voor je :mrgreen:

Poehee!

tommie.jpg

Maar doet ie het nou beter? Of durf je niet meer te experimenteren? Wel cool dat ie het iig gewoon weer doet ;)

Psykick":1jfbducy said:
Maar doet ie het nou beter? Of durf je niet meer te experimenteren? Wel cool dat ie het iig gewoon weer doet ;)

Ga eerst een werkende processor regelen want de mijne was defekt of slikte deze niet, Dunno. Heb me door meerdere mensen laten vertellen dat het wel degelijk wat uitmaakt.

In principe maak je er een Type-X+ van zonder de VGA kaart te vervangen dan. Dus ga het zeker nog een keer proberen. Tot nu toe niet zo'n succes maar m'n Type-X is nu wel lekker stofvrij gemaakt. Dat dan weer wel. :D

Zeg me welke processor je precies nodig hebt en wat voor geheugen, dan stuur ik die wel in een bubble envelope op. Heb toch veel losse moederboarden en onderdelen liggen.

Psykick":20d3y3z2 said:
Zeg me welke processor je precies nodig hebt en wat voor geheugen, dan stuur ik die wel in een bubble envelope op. Heb toch veel losse moederboarden en onderdelen liggen.

Top! Mocht je wat hebben liggen dan graag. Ik lijk wel jarig (Ahem!) ;)

- CPU: Pentium4 2.8 GHz 400-800 MHz FSB (socket 478) 3GHz CPU is ook goed.
- Memory: 2x512mb (1GB) of 2x1024MB (2GB) DDR400 (pc3200)

Back