What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event op 21 januari 2017!

cthulhu":1eezp1ru said:
Zo te zien MOET ik er volgende keer weer bij zijn...is nu alweer veels te lang geleden...zucht.

Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag waiwainl!!!

Thanks :)
 
Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!

We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt :)

Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!

Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!

Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.

Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know ;)

Until the next
 
Het enige dat miste waren de naamstickers :)

Maar serieus, heel gaaf hoor en ik heb al een hoop mensen gesproken die graag zouden komen zodra het weer georganiseerd wordt. Het is gewoon gaaf dat er een brede variatie aan games en cabs staat zodat je op een hele makkelijke manier ook eens met nieuwe dingen in aanraking kunt komen.
 
Wat missen we. Ik ga nogmaals lobbyen voor VF4...minimale inzet. Want als VF5 hebt liggen dan mag die ook hoor :)

Verder had je op de vorige lokatie ook Samurai Spirits Sen een keer draaien. Ook daar ben ik fan van en mag je zeker nog een keer aansluiten!

SF3.3 mag ook altijd. Verder ben ik niet van de VS fighters hoor :P
 
Wombat":w8vqh0p8 said:
Haha no way, er was zelfs een barbier! Retro Planet goes hipster!

Haha, jwz :mrgreen:

@Baki, meerdere vragen over Third Strike gehad, dus die komt gewoon weer op het menu. De rest gaat op de lijst ;)

@Anunaki, I know ;)

@RoOd, Naamplaatjes doe ik op deze evenementen niet aan, omdat er veel meer casual bezoekers zijn dan members. Dat maakt het dan een beetje awkward. Ik zal dat wel weer doen als het echt een besloten community event is.
 
Geen Third Strike draaiend? Wat is dit voor amateuristische bende!

Ik kom nooit meer.
 
Marco klaagde achteraf dat hij Cho Aniki miste, dus misschien dat die een volgend evenement weer terug kan komen. :mrgreen:
 
sombetzki":3t074rkz said:
Marco klaagde achteraf dat hij Cho Aniki miste, dus misschien dat die een volgend evenement weer terug kan komen. :mrgreen:

Gaan we regelen voor goudlokje :mrgreen:
 
cthulhu":3rzkuo8c said:
Fijn om te lezen dat het zo goed bezocht was. Het is je gegund Hasan!
Sluit ik me volledig bij aan!! Hoop echt dat ik er snel weer een keer bij ben!
 
Back
Top