Psykick
Loop Survivor
Da Dude":1kt26h4p said:Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.
Hij krijgt zijn eigen booth waar we Marco en de game alleen laten.
Da Dude":1kt26h4p said:Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.
Psykick":3ttigzzs said:Da Dude":3ttigzzs said:Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.
Hij krijgt zijn eigen booth waar we Marco en de game alleen laten.
Suggestie: Hou die F-Zero erin! Dat spel is meesterlijk goed!Psykick":2nl7g90k said:Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!
We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt
Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!
Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!
Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.
Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know
Until the next
Psykick":3c9c92oa said:Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!
We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt
Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!
Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!
Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.
Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know
Until the next