cthulhu":1eezp1ru said:Zo te zien MOET ik er volgende keer weer bij zijn...is nu alweer veels te lang geleden...zucht.
Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag waiwainl!!!
Wombat":w8vqh0p8 said:Haha no way, er was zelfs een barbier! Retro Planet goes hipster!
Neglecta Fooorsu!":blrggfys said:Geen Third Strike draaiend? Wat is dit voor amateuristische bende!
Ik kom nooit meer.
sombetzki":3t074rkz said:Marco klaagde achteraf dat hij Cho Aniki miste, dus misschien dat die een volgend evenement weer terug kan komen. :mrgreen:
Da Dude":kii8fek9 said:Akai Katana in de NNC mag wel, blijft zo'n topgame! ;-)
Sluit ik me volledig bij aan!! Hoop echt dat ik er snel weer een keer bij ben!cthulhu":3rzkuo8c said:Fijn om te lezen dat het zo goed bezocht was. Het is je gegund Hasan!
Hahahaha!Psykick":1w73bqvv said:sombetzki":1w73bqvv said:Marco klaagde achteraf dat hij Cho Aniki miste, dus misschien dat die een volgend evenement weer terug kan komen. :mrgreen:
Gaan we regelen voor goudlokje :mrgreen: