What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Kunnen jullie niet jullie forumnamen veranderen in Ragnar, Rollo, Floki en Jarl??? Maarre, Leuk dat jullie ook komen!!!!

Ok, ik kom definitief met +2. Dus 3x eten. Overigens hebben we nog 1 man plek in de auto uit Eindhoven, iemand die mee wil?

Milspex":3na49ypx said:
Shit net nu ik eens een keer niet in Eindhoven zit op zaterdag....
Waar ben je dan wel? Marco die ons rijdt komt vanuit Limburg naar mij toe voordat we richting Zoetermeer vertrekken.

zijn er ook nog koopwaren?? jamma bekabeling, buttons etc... Ik heb zelf nog een PS1 Namco stick te koop je weet wel die grijze met gele buttons....

Ik neem wel wat spullen mee voor mensen. wat ze gekocht hebben. Maar verder weet ik het niet of er iets voor geregeld is.

ZeMMiK":2ht8k68t said:
zijn er ook nog koopwaren?? jamma bekabeling, buttons etc...
+1, ik zoek nog nieuwe roze OBSF-30's die ik bij mijn laatste Arcade-Japan order vergeten ben in het winkelwagentje te doen.

Muf":1pf7vl55 said:
ZeMMiK":1pf7vl55 said:
zijn er ook nog koopwaren?? jamma bekabeling, buttons etc...
+1, ik zoek nog nieuwe roze OBSF-30's die ik bij mijn laatste Arcade-Japan order vergeten ben in het winkelwagentje te doen.

Ik probeer te onthouden dat ik een doos meeneem voor je.

Back