What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Genoteerd !
Eindelijk weer een keer los op de automaten.
Zoals het er nu uitziet kom ik in de avond en neem de twee jongens van 10 en 8 mee.

T O P
 
Ik heb die avond een Reunie van mijn lagere school en moet 18:00 uur in Amersfoort zijn.
Daarom kom ik vanaf 1 uur alleen, en moet ik rond 17:00 uur weg.

Altijd leuk, 3 afspraken op 1 dag


p.s. ik eet niet mee
 
Ik ben er ook. Met eten. Ik probeer nog een paar mensen mee te krijgen. Dat hoor je nog wel.
 
Aanwezig met een maat. Hij neemt ook weer iemand mee, dus we zijn met z'n drieeën. We eten alle drie mee.
 
Dit zie ik nu pas: Location: Ratson's vuilnisbak HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA waarom??? LOL
 
Ik heb nog twee extra gasten die ook mee willen eten. Ik eet natuurlijk ook mee.
 
1x geweest, ik vond het top. Ik kom en neem 2 maten mee. We blijven niet eten.
 
Helaas, ik ga het niet redden. Ik heb net het rooster binnen en de examens duren tot 16:00 uur, daarna zijn de uitreikingen van de diploma's etc. Volgende keer beter...hoop ik.
 
Jammer kerel, next time!

Voor de rest wordt het volgens mij erg gezellig :)
 
Psykick":2emnes1b said:
Jammer kerel, next time!

Tja, het is niet anders...ik hoop dat ik m'n examen haal...ik hou niet van examens, toetsen etc.
 
Super tof dat er weer een event is, helaas kan ik er niet bij zijn :(
Have fun, voor iedereen die wel kan :)
 
Wij gaan er ook weer zijn, met zoonlief en vriend en Jazsie ^_^
met Voer plz :D
 
Count me in, met een maat. Ik blijf avondeten, neem ook weer vegetarisch mee. In ieder geval leuk om jullie allemaal weer te zien, de beste wensen trouwens!

Mark ~
 
vikinger_1.jpg


We komen met 4 man sterk... Helaas zonder Refik, maar Alex neemt een +1 mee. Vier keer eten ook.

Te lang geleden om niet te komen! Hebben er zin in!
 
Back
Top