A
Anonymous
Guest
Het is me opgevallen dat je veel spellen niet goed vind of geweldig. Goede recensie hoor maar erg streng.
Het hele principe hiervan was dertien jaar geleden nog aardig, maar SEGA had wel eens iets originelers mogen verzinnen.
De Quest Mode zorgt ervoor dat je jouw personages nieuwe outfits laat dragen, maar echt grondverleggend is het allemaal niet.
Virtua Fighter 5 is de diepste buttonmasher ooit
Als je VF een button masher vind maar dan diep, dan vind ik dat je het spel onrecht aandoet.
Vrienden die af en toe een potje onderling doen hoeven niet per se verder te kijken dan de klassieke P+P+P+K combinatie.
Het doet me gewoon niet zoveel meer dit soort titels
Rano":2huz1u5a said:Waarom gooien ze in VF geen 'schademodel'? Dat lijkt me zo gruwelijk. Dat je iemand een bloed lip of blauw oog slaat. Of nog erger, een gebroken arm.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Ik review geen games waar ik geen verstand van heb, zoals RPG's en PC Games. En als jij als 'kenner' het toch wel speelt dan kom ik gelijk terug op mijn eerdere opmerking dat kenners wel de lol van de game kunnen inzien, maar het algemene publiek minder. Ik weet niet wat daar nou zo moeilijk aan is om te begrijpen.Blackdragon":2roydj43 said:Ja leuk maar wat hebben wij daaraan? Dan had je uberhaubt het spel niet eens moeten reviewen.Het doet me gewoon niet zoveel meer dit soort titels
En ook DOA en ook Tekken en ook VF zijn wat mij betreft na het tweede, soms derde deel gewoon te veel van hetzelfde.
Klopt helemaal. Sommige formules echter spreken dusdanig tot de verbeelding omdat het jeugdsentiment is. Maar als je dan ziet hoe ieder Mario deel verschilt van elkaar, dan heb ik het wel over een stukje innovativiteit waar ik wel op zit te wachten, en met name op Galaxy.Blackdragon":s1jcdl5s said:Overigens dan vind je HALO, Project Gotham Racing, Mario, Sonic, Sega Rally, Gran Turismo en ja zo kan ik er nog zoveel opnoemen PES, Fifa en ga maar door ook meer van hetzelfde![]()