R-Type":3p7s3jv8 said:De Ps3 is nu definitief van mijn lijst geschrapt, ik wilde hem zowiezo al niet meer echt maar dat hij VF5 exlusive zou hebben deed me toch een beetje pijn.
Shiiit. Dat heb ik dus ook. Terwijl ik Sony F1 games altijd zwaar kut vind. Alhoewel 06 op de PS2 opzich, voor Sony begrippen, netjes is. Geef mij maar Geoff Crammond's Grand Prix :twisted:Baki":1w34yf06 said:Damn iemand die F1 game voor de PS3 al gezien. Daar ging mijn hart als echte F1 fan echt even sneller van kloppen![]()
Baki":3bqyy47r said:Zag dat Genji niet echt dikke reviews kreeg dus daar blijven we maar even van weg. Ow hoorde net nog dat je op een jap ps3 ook usa blueray movies kan kijken.