Ken
High Score Hunter
- Reaction score
- 0
Met dertig graden toch met kippevel (letterlijk) een arcadehal uitlopen, het is tegen alle wetten van de natuur in maar ik kan er ook niets aan doen. Alles wat je gelezen hebt over de SEGA Lindbergh moet je vergeten. Je moet dit echt met je eigen ogen aanschouwen, om te kunnen waarderen waar SEGA mee bezig is. Ik zal er binnenkort een groter artikel over maken op Gamez, maar echt wat zijn Virtua Fighter 5 en Virtua Tennis 3 keihard heftig zeg. Ik raak niet snel meer echt onder indruk van graphics, maar dit sloeg echt nergens op. Soul Calibur 3 en VF 4 final tuned stonden er naast alsof het gedateerde oude rommel was. De details, animatie, sfeer en dus de graphics in het algemeen zijn zo asociaal goed gedaan, dat alles wat tot nu toe op een console is uitgebracht (ja ook DOA4) met een triangel in de hoek kan gaan zitten. Commentaar op de Lindbergh cabinet hoef ik ook niet meer te horen, cabinets met een plasmascherm zijn absoluut de toekomst. Verdere impressies hou ik nog even voor me, maar ga maar alvast sparen kinders, dit is truly next gen materiaal. Waanzinnig.