What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet event op 23 april!

Ik ben bang dat ik nogmaals moet afzeggen. Herstel verloopt goed, maar niet zo snel dat ik al weer rondren.
Zit meer als zombie op de bank Breaking Bad te kijken :| Ook leuk.
 
Ik zou komen maar gaat toch niet lukken. Beetje k*t om zo op het laatste moment aftezeggen, vergeef me.
 
Kon er vandaag helaas niet bij zijn, dus wie heeft er foto's? Dan hebben wij thuisblijvers wat om van te watertanden ;)
 
Cageman":1pt8okt1 said:
Mooie foto's! En man, ik word echt steeds kaler he.. :|

Thanks! Sorry voor de ietwat confronterende foto...

Abc123":1pt8okt1 said:
Het was weer top!

Was het zeker! Ook leuk om te zien hoeveel mensen erop afkwamen die niet bij de Nozomi groep horen en dat ook dan de sfeer heel gemoedelijk is...hulde!

O ja, nog thanks aan Has voor het opzetten van dit geheel en hopelijk wordt het een succes.
 
Ja, ze gaan snel kapot. Van deze 4 ging er alweer eentje gek doen. Het doel is om ze allemaal op pc hardware te krijgen. Dan is het geen probleem om er weer 8 aan elkaar te hangen.
 
Was weer een geslaagd event guys! Veel nieuwe gezichten op zo'n dag natuurlijk, maar dat is alleen maar gezelliger. De kasten hebben het dit keer ook zeer goed gehouden. Op naar de volgende :)
 
Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas.

@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
 
Sphere":j5mywyxp said:
Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas.

@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?

Swiss modelletje?

De 4p Outrun is idd supervet!
 
Sphere":s0fyjhxb said:
@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?

Klinkt goed. Dan ook misschien wat meer obscuurdere Fighting Games ertussen?
 
Back
Top