Cageman":1pt8okt1 said:Mooie foto's! En man, ik word echt steeds kaler he.. :|
Abc123":1pt8okt1 said:Het was weer top!
Sphere":j5mywyxp said:Ja was zeker weer gezellig en inderdaad Patrick, die outrun is echt een baas.
@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?
Sphere":s0fyjhxb said:@Hasan, volgende keer iets van competitietje doen? Fighting ala Street Fighter met een swiss modelletje?