sombetzki":1jp2s5q7 said:Lekker bezig Hasan!
Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand...
Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken![]()
Psykick":3nmdikyw said:sombetzki":3nmdikyw said:Lekker bezig Hasan!
Snel ook weer na het vorige event! Helaas kan ik er niet bij zijn deze keer, drukke maand...
Iedereen die wel gaat veel plezier gewenst, gaat vast wel weer lukken![]()
Thnx! Ja, het blijft ook een aardige rit. Ik ga in de toekomst per kwartaaal een thema event hosten, dus dan is het natuurlijk cool als we de community zoveel mogelijk bij elkaar hebben. Tussendoor elke maand sowieso voor iedereen die kan en wil :mrgreen:
@dkjr, noted![]()
Psykick":xk15i6ie said:Thnx! Ja, het blijft ook een aardige rit. Ik ga in de toekomst per kwartaaal een thema event hosten, dus dan is het natuurlijk cool als we de community zoveel mogelijk bij elkaar hebben. Tussendoor elke maand sowieso voor iedereen die kan en wil
Het eerstvolgende thema wordt: Smilies.cthulhu":1ez62ft4 said:Cool, thema events...leuk idee.
Cageman":vhyvdy44 said:Het eerstvolgende thema wordt: Smilies.