What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Psykick":3ttigzzs said:
Da Dude":3ttigzzs said:
Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.

Hij krijgt zijn eigen booth waar we Marco en de game alleen laten.

Voor de mensen die die game willen doen. Dan wel met een paar hekken er om heen voor de privacy. :P :P :P

RANDY-MARSH-quotes-internet-porn.jpg
 
Psykick":2nl7g90k said:
Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!

We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt :)

Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!

Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!

Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.

Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know ;)

Until the next
Suggestie: Hou die F-Zero erin! Dat spel is meesterlijk goed! :D
 
F-Zero is zeker baas! Helemaal mee eens!
Ook die Starwars pod racer blijft een hele gave kast met zijn unieke controls.
 
@has: FP man, FP all the way, je weet zelf. We gaan het nog vetter maken. Round 3......

@waiwai: excuus voor late felicitatie, maar alsnog de felicitaties.

@the rest:
Wees welkom!!!!

Ik heb een collega weten over te halen om te komen en ging gelijk op de app met zn neef en deze komt ook zeker als er weer een event is en misschien nog meer.

Dus er is veel animo!!!!!
Bob marley zou zeggen: "Lets play together and be alright"


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Psykick":3c9c92oa said:
Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!

We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt :)

Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!

Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!

Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.

Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know ;)

Until the next

Hoe kunnen wij nou een initiatief als deze niet supporten Hasan? Als je ziet hoe dit gegroeid is de laatste jaren dan is het een combinatie van gekkenwerk en een natte droom :mrgreen: Je doet het fantastisch en ik kan het alleen maar waarderen dat je head first in deze entertainment niche springt en laat zien dat er markt voor is. Ondanks ups and downs blijf je erin geloven en dat bewonder ik enorm. Dus om dan nog maar een engelse term te gebruiken, keep up the great work!

you-youre-awesome.jpg
 
wat mij positief verbaasde was dat er mensen tussen de 15-20 jaar oud waren en feilloos op die dancepads te keer gingen?
Er zijn toch helemaal geen arcades open en er is al jaren geen dancegame meer gereleased met dancepads.... of is er ergens nog een
undergroundscene ???
maar inderdaad ik vond het al lekker druk in de avond maar in de middag ervoor scheen het echt heel druk te zijn.
 
Nou ik speelde DDR vroeger via Dreamcast en in de arcades in London. Hoef ik nu niet meer te proberen met die rotte knieën van me haha.
Maar dat is zeker 18 jaar geleden :shock:
 
Er zijn nog een aantal plekken waar een In The Groove staat volgens die gasten. Een aantal spelen het ook competitief, waarbij ze dan dus oefenen in een arcade. Weet even niet meer waar ze dat doen.
 
Allereerst Thnx Pieter for the kind words :)

Wat betreft DDR kan ik je vertellen dat er nog een hele levende scene is en deze groep nog veel gatherings heeft en ook weten waar welke dansmachine en zo staat. Er is juist een enorme shift gemaakt naar rythm games door de hardcore gamers van deze generatie. Ze nemen heel erg over wat er allemaal in Japan gebeurd. Do not underestimate them ;)
 
Back
Top