What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Psykick

Loop Survivor
Na een lange periode van afwezigheid zijn we weer aardig op stoom aan het komen op de nieuwe locatie. Het is een bewogen jaar geweest met veel successen en natuurlijk ook de nodige tegenslagen. Voorlopig zitten we goed op de huidige locatie en gaan we een vet jaar tegemoet met nog meer games en nog meer events.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor het vertrouwen en het harde meewerken om dit alles voor elkaar te krijgen. Zonder de support van iedereen die meehelpt en de events bezoekt bestaat het gewoon niet en had het nooit zo ver gekomen. Mijn waardering is groot!

Dat gezegd hebbende hieronder de datum voor de heropening.
Laten we er een knallende opening van 2017 van maken!


Wanneer? 21 januari vanaf 13:00 uur

Waar? Edisonstraat 55 te Zoetermeer. Parkeren kan voor de deur en is gratis!

Kom de hele dag lekker ongelimiteerd gamen voor een vast bedrag! Neem ook je vrienden mee!

Entree is €15,-

Kinderen t/m 12 jaar gamen voor €10,-

Als je een hapje wilt eten in de avond kan dat voor €5,- er zal een daghap geserveerd worden. Laat dit wel aub weten, zodat ik rekening kan houden met het aantal eters.
 
Ik ga echt heel erg m'n best doen om langs te komen want heg is voor mij te lsng geleden, maar ik heb die dag een aikido-examen en weet niet tot hoe laat dat duurt.
 
Ik kom sowieso met nog iemand, even kijken wie er nog meer mee wil. Zou het leuk zijn als ik mijn Tetris TGM2 PCB meeneem trouwens? Misschien als d ook komt (of uberhaupt) dat het leuk kan zijn om die in een van de kasten te knallen en een korte intro te geven aan een paar mensen en misschien wat versus te spelen.
 
Super, ik ben heel benieuwd. Langzaam weer een beetje de comeback aan het maken met arcade enzo en ga kijken of ik deze kan meemaken!
 
Muf":3d0s7esz said:
Ik kom sowieso met nog iemand, even kijken wie er nog meer mee wil. Zou het leuk zijn als ik mijn Tetris TGM2 PCB meeneem trouwens? Misschien als d ook komt (of uberhaupt) dat het leuk kan zijn om die in een van de kasten te knallen en een korte intro te geven aan een paar mensen en misschien wat versus te spelen.
Heel graag. Ik wil wel battlen.
Ik ben erbij + eten. Cool man.
 
Check! Op het juiste moment terug naar NL gekomen. Ik ben erbij met m'n zoon, inclusief eten natuurlijk. Heb al zoveel over die hamburgers gehoord dat ik ze nu wel eens wil proeven :-)
 
RoOd":2lb1z1ag said:
Heb al zoveel over die hamburgers gehoord dat ik ze nu wel eens wil proeven :-)
Die burgers kunnen meedoen aan de kampioenschappen. Make no mistake about it.
 
Back
Top