PascalP
Shmup Veteran
K405":2qcskzdd said:Schweeet! Moest je nog invoerrechten aftikken aan de staatsmafia? De mijne is ook onderweg..![]()
Uiteraard, 38 eurotjes.... :vomit:
K405":2qcskzdd said:Schweeet! Moest je nog invoerrechten aftikken aan de staatsmafia? De mijne is ook onderweg..![]()
PascalP":2ufh1c94 said:K405":2ufh1c94 said:Schweeet! Moest je nog invoerrechten aftikken aan de staatsmafia? De mijne is ook onderweg..![]()
Uiteraard, 38 eurotjes.... :vomit:
RoOd":16qtf2v5 said:Oeh een echte HAS, staat nog op het verlanglijstje![]()
Marcosan30":wpsx6vfq said:RoOd":wpsx6vfq said:Oeh een echte HAS, staat nog op het verlanglijstje![]()
Multifunctioneel apparaat, schijnt ook hamburgers te kunnen bakken :mrgreen: