What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

PascalP":2ufh1c94 said:
K405":2ufh1c94 said:
Schweeet! Moest je nog invoerrechten aftikken aan de staatsmafia? De mijne is ook onderweg.. 8-)

Uiteraard, 38 eurotjes.... :vomit:

bastards.. ik ben wel iets goedkoper uit dan jij.. 32,07 die inklaringskosten die postnl aan je berekend zijn trouwens ook niet scherp.. zeg maar gewoon schofterig duur. Ik koop verlopig niks meer :mrgreen: (zeg ik iedere keer)
 
Sans invoerrechten of inklaringskosten + Sheev Palpatine (also known as Darth Sidious or simply The Emperor) thanks to: undamned :mrgreen:

hE7O4fWBwGwg84jdjCxYv9UdbUF90XUUfCnB0TKtecsMoOurfUxuzk_wkkFDjcvlEhWrdyZiTQln3z9uLt0BKEY9AcWyVT...png
 
(Supergun) DB15 <= XBOX360\PS3\PS4

http://shmups.system11.org/viewtopic.php?f=6&t=52535

jEFdEqIm.jpg
 
He Machello

Van harte gefeliciteerd, and Remember "INSERT COIN"...Lots of them :|
Maar de "expierence" is het waard :mrgreen:
 
En die Scartbox ziet er netjes uit, zou eigenlijk ook een HDMI met scaler in moeten zitten voor beamer projectie :)
 
Nieuwe repro NNC display cards voor in de header. Hier Border Down.
Geprint op 'n soort dik transparant papier.
Het licht komt er mooi doorheen.

s8kVxrEl.jpg
 
Nice, ga ik daar binnenkort ook even kijken.

Vandaag een taito ashtray ontvangen via AO. Had alleen een Sega besteld :) de munten passen net zo goed dus voor die paar dollar doen we niet moeilijk.
 
Ik dacht dat er Sega titties op die doos stond... Wishful thinking.

Maar dat is heel niiiiiiice zeg. Beter dan ik dacht
 
Back
Top