Ken
High Score Hunter
Wat heb je vandaag ontvangen?
Want in een winkel koopt hier toch niemand ooit wat.
Ik quote Casey maar even uit een ander topic. Een openingspost zonder foto is namelijk ook saai, en die Nokia lader die ik vandaag heb ontvangen is offtopic.
En om nou offtopic te gaan in een openingspost...
Want in een winkel koopt hier toch niemand ooit wat.
Ik quote Casey maar even uit een ander topic. Een openingspost zonder foto is namelijk ook saai, en die Nokia lader die ik vandaag heb ontvangen is offtopic.
En om nou offtopic te gaan in een openingspost...
Casey120":1gfhr252 said:Deurbel gaat , doe open en mijn Tatsujin Oh ( Truxton 2 ) is eindelijk hier, rejoice.
![]()

