Untitled by barrybuise, on Flickr
by barrybuise, on Flickr
ChapDDR":3pvoh3rz said:Robotron, zeer toffe game!
Vandaag bij de retro game beurs geweest en heb vier leuke games gekocht:
orld Rally 2 is erg vies. Ik heb ergens hier gelezen op nozomi dat je je pcb's gewoon in de vaatwasser kan gooien en hem dan 4 dagen op de verwarming moet laten drogen. Is dit gewoon safe?![]()
waiwainl":1d1qld6h said:Hmm, missed that one, welke retrogame beurs was dat??
@PCB in vaatwasser: electronica en water ... :shock:
Cageman":p6trciil said:Ik gebruik een kwast met niet-synthetisch materiaal (varkens/paardenhaar bv). Een synthetische kwast genereert statische elektriciteit.
Perslucht is geen goed idee. Als je geen speciale maatregelen hebt getroffen genereert een stroom perslucht een enorme hoeveelheid statische elektriciteit.
Wist niet dat die bestondensombetzki":10duyfjn said:Komt overeen met wat ik doe dus. Ik gebruik nl ook tandenborstels gemaakt van varkenshaar. :mrgreen:







