lorre001
Puzzle Mastermind
Iets van 35€
Asure":2xqoqbzv said:Fijne game Progear. Echt gemaakt om perfect foutloos op score te spelen, underrated en nergens geport of wat dan ook. Ik speel hem zeker nog 2-3x per week maar hij is echt unforgiving qua foutjes maken..
Asure":1lwapvaa said:
ruderudie":1r8njsfn said:Waar haal je die Papst fans?
Cageman":1hdq4xgn said:een 3-draads 'fanaansluiting' is een PWM signaal. De fan heeft dan een extra Output signaal die de snelheid van de fan doorgeeft. Wat volgens mij gewoon kan is die Output pin negeren, en 12v op de fan zetten. Hij draait dan als het goed is op volle snelheid.
Waarom niet die FL gebruiken? Dat is feitelijk een 2-draads fan (zit een molex op voor aan een standard PC voeding).
Sphere said:Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen. Hij maakt een tering herrie en het gelijk is heel zacht maar ik ben er wel blij mee. Nu kan ik eindelijk Final Fight spelen!
![]()
Een gamecristal?? Nooit van gehoord, ik ga mijn Google fu erop los laten![]()
Final fight rules btw. Ik heb zelf de censored us version, maar er zit een pervert in shmupteam noord met de Japanse versie (Jessica met een witte bh, uncensored us version is rode bh), mogelijk gemaakt door misschien nog wel een grotere pervert met een staart :mrgreen:
Marcosan30":392o9tt9 said:Sphere":392o9tt9 said:Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen. Hij maakt een tering herrie en het gelijk is heel zacht maar ik ben er wel blij mee. Nu kan ik eindelijk Final Fight spelen!
![]()
Een gamecristal?? Nooit van gehoord, ik ga mijn Google fu erop los laten![]()
Final fight rules btw. Ik heb zelf de censored us version, maar er zit een pervert in shmupteam noord met de Japanse versie (Jessica met een witte bh, uncensored us version is rode bh), mogelijk gemaakt door misschien nog wel een grotere pervert met een staart :mrgreen:
Sphere said:Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen.
He sphere heb je er ook alle games bij die in de link genoemd staan?
http://www.coinopexpress.com/products/p ... _3434.html
Lijkt me wel een gaaf ding :mrgreen:
Specs: P3-866, SiS 630 graphics card, SiS 7018 sound, Windows 98, DirectX 8.1.
Input is via a custom COM1 port JAMMA adaptor.
The custom emulator is a heavily modified version of MAME32. If you extract the
disk image, it's in C:\GH4\GH4.EXE. It's UPX compressed, so unpack it before doing any forensics. The emulator does run on Windows as new as XP Pro SP2 but you can't control it due to the lack of the custom input.