What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Asure":2xqoqbzv said:
Fijne game Progear. Echt gemaakt om perfect foutloos op score te spelen, underrated en nergens geport of wat dan ook. Ik speel hem zeker nog 2-3x per week maar hij is echt unforgiving qua foutjes maken..

Helemaal mee eens. Zelfs voor een prutser als ik is het een scoresysteem dat makkelijk te doorgronden en toe te passen is...iets wat met andere Cave spellen wel eens een tikkeltje te complex is.
Echt bizar dat dit spel nooit een port heeft gekregen...houdt het wel een beetje exclusief (niet dat mij wat boeit ofzo).

Miss ook maar ff een papst halen tzt. :)

Pricewatch

Zeker doen! Met de cab dicht hoor je de ventilator amper, je moet dan zelfs echt moeite doen om hem te horen...geweldig!
 
Asure":1lwapvaa said:
Miss ook maar ff een papst halen tzt. :)
Pricewatch

Papst fans zijn echt the shitnitz. Heb ze jaren lang verkocht. Het enige waar je je niet blind op moet staren zijn de dBA's. Zet het altijd in verhouding tot de CFM's om het resultaat van je huidige fan te evenaren.
 
Ja, mee eens. Superstille fans hebben vaak een lage doorvoer. Altijd goed checken dus. Heb zelf ook overall Papst fans in zitten :D
 
Vandaag gevonden op de vrijmarkt.
Een spaarpot met werkende space invaders clone.
10247344_539552679487238_1274439552788996669_n.jpg


Voor de WOW fans, mijn zoon vond ook wat voor 2 euro:
10298795_539552692820570_3372049142246607106_n.jpg
 
een 3-draads 'fanaansluiting' is een PWM signaal. De fan heeft dan een extra Output signaal die de snelheid van de fan doorgeeft. Wat volgens mij gewoon kan is die Output pin negeren, en 12v op de fan zetten. Hij draait dan als het goed is op volle snelheid.

Waarom niet die FL gebruiken? Dat is feitelijk een 2-draads fan (zit een molex op voor aan een standard PC voeding).
 
Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen. Hij maakt een tering herrie en het gelijk is heel zacht maar ik ben er wel blij mee. Nu kan ik eindelijk Final Fight spelen!

1.gif

emoticone__s_tears_of_joy_by_dragonith-d3a16ec.png
 
Cageman":1hdq4xgn said:
een 3-draads 'fanaansluiting' is een PWM signaal. De fan heeft dan een extra Output signaal die de snelheid van de fan doorgeeft. Wat volgens mij gewoon kan is die Output pin negeren, en 12v op de fan zetten. Hij draait dan als het goed is op volle snelheid.

Waarom niet die FL gebruiken? Dat is feitelijk een 2-draads fan (zit een molex op voor aan een standard PC voeding).

ik laat zelf altijd de 2 pins draad op het cps bord zitten haal beetje de stikker los waar de draadjes achter zitten .
en maak een foto hoe het zit .
bij de papst haal ik de draadjes weg en soldeer de 2 pins terug stikker terug en klaar.
even testen en klaar .
en je hebt 2 soorten papst fans een van 16 db die hoor je niet.
en een van 27 db en meer cfm.
 
Sphere said:
Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen. Hij maakt een tering herrie en het gelijk is heel zacht maar ik ben er wel blij mee. Nu kan ik eindelijk Final Fight spelen!

1.gif


Een gamecristal?? Nooit van gehoord, ik ga mijn Google fu erop los laten :D

Final fight rules btw. Ik heb zelf de censored us version, maar er zit een pervert in shmupteam noord met de Japanse versie (Jessica met een witte bh, uncensored us version is rode bh), mogelijk gemaakt door misschien nog wel een grotere pervert met een staart :mrgreen:
 
Marcosan30":392o9tt9 said:
Sphere":392o9tt9 said:
Nou een mazzeltje op Ebay, een eigen Gamecristal vandaag binnen gekomen. Hij maakt een tering herrie en het gelijk is heel zacht maar ik ben er wel blij mee. Nu kan ik eindelijk Final Fight spelen!

1.gif


Een gamecristal?? Nooit van gehoord, ik ga mijn Google fu erop los laten :D

Final fight rules btw. Ik heb zelf de censored us version, maar er zit een pervert in shmupteam noord met de Japanse versie (Jessica met een witte bh, uncensored us version is rode bh), mogelijk gemaakt door misschien nog wel een grotere pervert met een staart :mrgreen:

lekker weer, van je vrienden moet je het hebben...
 
Niks voor jou marco. Windows 98 en Mame zit er op :)

Zie ook http://mamedev.org/source/src/mame/driv ... stl.c.html

Specs: P3-866, SiS 630 graphics card, SiS 7018 sound, Windows 98, DirectX 8.1.

Input is via a custom COM1 port JAMMA adaptor.

The custom emulator is a heavily modified version of MAME32. If you extract the
disk image, it's in C:\GH4\GH4.EXE. It's UPX compressed, so unpack it before doing any forensics. The emulator does run on Windows as new as XP Pro SP2 but you can't control it due to the lack of the custom input.

Nu we weten dat het een P3 / 866 Mhz met Mame is, rest de vraag, wat heb je er voor betaald?
 
Back
Top