Ja, dat zijn vaak best dure dingen, ze worden al een tijd niet meer gemaakt, en er is veel vraag naar. Wel het beste wat je kunt krijgen in dit budget, imo. Ik heb zelf een XRGB-1 en een XRGB-2. Mij hoor je ook niet klagen 
Jinxz":2wrj7owp said:Wat kost een XRGB-3 nog? Ik checkte ze op Ebay maar meestal zijn dat opgeblazen prijzen. 399USD ?
Da Dude":atlp1app said:2 of 3 hahahaha, geweldig.
Scheelt een boel cees ik heb mijn progear ook die papst fan erin gezet het is een stuk stillerCasey120":im1mcvu3 said:Ik durf het niet met mijn Progear maar het geluid is inderdaad zwaar irritant, ik heb wel eens gehoord dat een papst replacement fan al een boel scheelt .