Jinxz":2wrj7owp said:Wat kost een XRGB-3 nog? Ik checkte ze op Ebay maar meestal zijn dat opgeblazen prijzen. 399USD ?
Da Dude":atlp1app said:2 of 3 hahahaha, geweldig.
Scheelt een boel cees ik heb mijn progear ook die papst fan erin gezet het is een stuk stillerCasey120":im1mcvu3 said:Ik durf het niet met mijn Progear maar het geluid is inderdaad zwaar irritant, ik heb wel eens gehoord dat een papst replacement fan al een boel scheelt .