sombetzki":41bkxpbu said:Volgens mij is het hier actiever;
Nozomi.nl:
Most users ever online was 56 on Sun Dec 15, 2013 4:15 pm
Arcadeotaku.com:
Most users ever online was 48 on March 14th, 2012, 10:36 pm
Da Dude":6utlyo6c said:Nozomi heeft natuurlijk het voordeel dat 5 man ons het arcade gevoel wel heel erg geeft met het NGC.
Daardoor kennen steeds meer mensen elkaar persoonlijk, waardoor ze vaker op het forum zitten. Dat is toch wel uniek. Ik zit hier dagelijks even te kijken of er nog wat nieuws is. AO 1x per week in de gallery of sale topic
Maar ik dacht echt dat AO 3x zo drukbezocht was. niet goed opgelet.
offtopic'er dan dit al is: http://www.arcadebelgium.be/ vind ik een mooie nieuws pagina hebben over nieuwe cabs en games
Zonder het NGC had ik nooit geweten dat Hasan zo'n slechte verliezer is met Mario Kart 8)
Cageman":1wr7vhvv said:3e, want ik werd 1e![]()
sombetzki":1661nhzo said:Hoewel je wel de bekende namen kent van AO (superpang, kern, idchappy, etc), "ken" je niemand.
Hier wel, dankzij de toppers achter het NGC. Maakt dit forum zoveel beter dan alle anderen!
sombetzki":it60w5ro said:Whahahhahaa... en bedankt hè
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e
Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor
Psykick":3fl5s3cx said:sombetzki":3fl5s3cx said:Whahahhahaa... en bedankt hè
Ik zou zeggen, laat je gaan de 11e
Maar het is wel waar. Ik dacht eerst dat ik de enige idioot in het Noorden was met deze hobby en ondertussen ken ik mensen in de buurt die ook een tik van de arcade molen hebben gehad. Was zonder Nozomi niet gebeurd. Dank daarvoor
:mrgreen:
Is voor ons ook erg leuk om te zien dat jullie in het Noorden zo'n leuk kliekje aan toffe lui hebben om de hobby mee te delen! Wij doen het altijd met veel plezier iig!
Marcosan30":3h787cfx said:Daarnaast vind ik het altijd vreselijk gezellig wanneer we weer richting NGC gaan, het is altijd net als schoolreis!!