What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Whahahahahaha :mrgreen: :mrgreen:
Mart moet zijn eigen winkeltje beginnen met walktrough guides, dan is hij binnenkort rijk :D
 
vandaag een paar persoonlijk gesigneerde foto's van Daniel Pesina (die onder andere Johnny cage, scorpion etc speelde in de MK1 en MK2 games) binnen gekregen.

Eentje voor Steve (de belgische MK Kollector)
75215_553483784736676_145121049_n.jpg


Eentje voor Jasper (ook net als ik een NL MK Kollector)
1488030_553483701403351_412409469_n.jpg


Eentje voor Joe (een hele grote MK Kollector uit de US)
1504096_691975074170777_400907790_n.jpg


en uiteraard voor mezelf :
1538867_553483748070013_725434900_n.jpg


we zijn er met zn allen heel erg blij mee
 
Zo je bent mortal kombat fan of je bent het niet :D
Mooie aanwinst man en wat vriendelijk van je dat je ook aan de andere collecters denkt.

Moest vroeger altijd vreselijk lachen bij de credits, dat hij zoveel verschillende characters was.
Mijn scherpe oog zag trouwens wel dat er een naam ontbrak bij het lijstje characters op een van de foto's.
ik mis noob saibot (was toch ookal in mk2 te bekennen? hoewel ik natuurlijk weet dat de naam voot Tobias boon staat)

Maar prachtige aanwinst kerel, congrats :mrgreen:
 
dank jullie wel. Da Dude & lorre001

@Marcosan30
thx :)
ik verzamel met diegene voor wie ik het ook geregeld heb MK items.
Ben al een keer bij die van NL en BE thuis geweest, leuk om hun collectie ook te zien.
Die van de US heb ik heel goed contact mee, maar daar ben ik nog niet geweest.
Hij had echt veel van MK maar alle leuke dingen van zijn collectie heb ik nu.
Eind jan of feb komen die van NL en BE een keer langs om mijn MK museum te bewonderen.
we gaan uiteraard ff op mn MK1 kast MK2 spelen :)

Dat klopt wat je zegt, hij was ook noob, ze deden het een keer opnemen met scorpion en toen deden ze alleen kleurtje veranderen.
 
Dat klopt wat je zegt, hij was ook noob, ze deden het een keer opnemen met scorpion en toen deden ze alleen kleurtje veranderen.[/quote]

Whahahahahaha wat een luie bastaards waren dat vroeger die Ed Boon en John Tobias. Zou wel supertof zijn om hun een keer te ontmoeten, ze kunnen je museum vast waarderen!
Toch wel supercool als je kunt zeggen dat je scorpion bent (hoewel ik ben zelf altijd meer een sub-zero man geweest 😉 )
 
Bleek dat ze scorpion in de game altijd iets beter maakte omdat 1 van de bedenkers/programmeurs hem als favoriet had. maarja, wie dat was weet ik dan niet meer. Jullie vast wel.
 
hahahah idd het was lekker makkelijk om alleen een kleurtje te veranderen.
Zelfde deden ze mileena (paars), kitana (blauw) en jade (groen).
zou zeker wel tof zijn om ze een keer te ontmoeten, heb ze al een keer gespammed op twitter, maar nooit een reactie gehad, ja ik ben niet de enige die ze spammed haha.
Heb wel eens een reactie gehad van Hans Lo en Hector Sanchez, beide hebben gewerkt aan de laatste mortal kombat game, zij gingen het in diverse landen promoten zeg maar.

klopt wat je zegt Da Dude, Ed Boon's favo character is Scorpion.
Als Scorpion in de laatste Mortal Kombat begint komt ie aan en zegt ie Vengeance will be mine.
Dat heeft Ed Boon ingesproken, en volgens mij Get Over Here ook.
 
Leuk om zo bijgeschoold te worden over mortal kombat.
Weet je misschien ook wie soms in beeld komt om vervolgens WOOPIE te roepen?
Zat ook al eens in een eerdere mortal kombat game, maar ook weer in de nieuwste kwam ik laatst achter :D
 
Dat is Dan Forden en hij zegt Toasty als je een uppercut deed.
Hij is de sound en music programmer van diverse MK delen zoals
MKII, MK3, UMK3, MKT, MK4, Mortal Kombat: Shaolin Monks, MK 2011
Daar zie je em dan rechtsonderin Toasty roepen
zoals hier in MK2
 
Ik hoor toch echt WOOPIE! :mrgreen: :mrgreen:
Thanks for the info. Er is waarschijnlijk weinig van mortal kombat wat je niet weet :D
 
Ah zag al dat je had gereageerd op de stv games.
Veel speelplezier kereltien :D

P.s: in bootleg games van Anton willen nogal eens blote mannen voorkomen, dus opgepast :D
 
Back
Top