Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Kijk eens aan mooi nozem-shirt.
Maar die stick is helemaal de shit! Heeft Chris een gedeelte van het originele cp gebruikt of is hij helemaal custom-made?
Tnx voor het posten lorre001.
Het artwork is gemaakt door een stuk chroom vinyl te beplakken met een custom cut zwarte sticker.
De plotter (waar ik ook de shirts mee maak) snijdt de vorm van de zwarte stippen uit een grote zwarte sticker, ik trek het restmateriaal weg en transfer de zwarte sticker(tjes) naar het chroom. Ieder zwart stipje in het arwork is dus een individueel stickkertje.
Hier nog wat pics