Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Trigon is over het algemeen een middelmatig spel, maar wel verslavend. Tja, Batrider...een extreem frustrerend maar briljant spel...was een must have dus.
Me neither. En ik verzamelde ze vroeger als een malle.
Sterker nog, ik checkte een 325GB grote DC torrent genaamd "The Complete Official Released Games Collection" en daar stond ie niet tussen :shock:
thx
Ik heb de 18 inch Scorpion gekocht bij galaxyshop en sub-zero en ermac komen rechtstreeks uit China (die heb ik al een tijdje liggen)
Maar nu syco collectibles (makers van die statues) de boel lopen te fleshen, zullen er niet veel meer van deze statues uit gaan komen.