What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

De post kwam op me werk....
DSC03470.jpg


Sol divide :D

Het grappige is wel dat als je hem koopt( PS3V1) dit type board standaard japanse tekst heeft
Het bord heeft aan de voorkant 4 gesoldeerde jumpers als je van jumper 2 de soldeer weg haalt
dat word het engelse tekst.

Sol divide japans
DSC03473.jpg

Sol divide world
DSC03474.jpg


Je kan het altijd weer japans maken door het soldeer weer met elkaar te verbinden :D
 
ja bedankt psykick en het zelfde kan ook met strikers 1945 II (zelfde type board)
Die heb ik ook en daar zitten ook die jp5 soldeer punten op dus ook engelse tekst :D
 
Ik heb ook Sol Divide, zal eens kijken of dit bij mij ook werkt.

Vind het wel een pittig spel, zeker omdat je redelijk ver terug in de levels wordt gezet als je dood gaat :)
 
DLX":271ruolj said:
Ik heb ook Sol Divide, zal eens kijken of dit bij mij ook werkt.

Vind het wel een pittig spel, zeker omdat je redelijk ver terug in de levels wordt gezet als je dood gaat :)
Ja dat viel mij ook al op maar het spel is wel oke weer is wat anders. :D
 
Beatmaster-P":2f84t70o said:
oh god Dayo,

wat hebbie nou weer gekocht, man

jouw speciale kracht = aanschaffen ;-)

:mrgreen: ja en gisteren is gigawing verstuurt

The force is with you
 
post uit japan....
gigawing met orginal art partial
DSC03475.jpg

:D
 
Kut! Net die 18-in-1 weg gedaan met Gigawing...

Wel een vet spel om te 1cc met een maat...

Dit is trouwens ook 1 van de weinige spellen die ik kan 1cc-en (en dat op hard :) ).
 
Enige game die ik kon 1cc-en is de klassieke Afterburner 2.

*bedenkt dat ik dat nog eens moet proberen :-)*
 
Jaja het is echt bruut om games te 1cc-en... ik tel vechtspellen niet mee...

Soul Calibur 3 kan ik op extremly hard 1cc-en, tevens X-men vs Street Fighter.

Maar die echte klassiekers 1cc-en geeft toch wel een kick!
 
Gave shit Dayo , zal binnenkort ook mijn nieuwste aanwinsten weer eens posten !
 
bedankt cees het meeste heb ik wel uitgespeeld dus die gaan weer de verkoop in
 
Ik heb nu wel zo'n beetje bij elkaar geharkt wat ik echt hebben wil als collectie dus wissel ik nog wel originele games in mijn
kasten maar veel zal er niet meer bij komen, wat ik niet heb speel ik dan wel op Mame .
Verkopen doe ik niet zo snel want dan wil ik het originele board terug en is de prijs weer hoger en ik ben gewoon een hoarder van sommige games .
 
de postbode gaf mij DIT!!
liquidkids.jpg

in het engels: Liquid kids.. het is het andere type F2 board, een aantal elco's zijn kapot, maar het spel werkt nog.. erg COOL is het wel :mrgreen:
 
Liquid Kids is een erg vet spel. Bijna een sidescrolling bubble bobble. Mooi aanwinst.
 
goatboy":7plqt7hh said:
Liquid Kids is een erg vet spel. Bijna een sidescrolling bubble bobble. Mooi aanwinst.

thanks :)
 
Het gaf mij een beetje kirby gevoel, beetje traag!? spel... maar wel uber bruut hoor.... heb even de longplay bekeken op youtube.
 
Back
Top