What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Het zijn er 21 in totaal

Battle fantasia
Blazblue. Ct
Blazblue cs 1.5
Streetfighter 4
Streetfighter 4 ae
Homura
Kof 12
Kof 13
Kof skystage
Homura
Raiden 3
Raiden 4
Power instinct 5
Senko no ronde duo
Trouble witches
Shikami 3
Kof 98
Chaos breaker
Het zijn er nog meer dit is wat in me opkomt :roll:
 
beau":29piln36 said:
Het zijn er 21 in totaal

Battle fantasia
Blazblue. Ct
Blazblue cs 1.5
Streetfighter 4
Streetfighter 4 ae
Homura
Kof 12
Kof 13
Kof skystage
Homura
Raiden 3
Raiden 4
Power instinct 5
Senko no ronde duo
Trouble witches
Shikami 3
Kof 98
Chaos breaker
Het zijn er nog meer dit is wat in me opkomt :roll:

Vet! Van Jörg zeker? :) En dit alles op één TX2 mobo, Cooool! Bij TX1 moest je via een dongle de game selecteren. Hoe gaat dat bij deze setup?
 
Nee henk niet van jorg
Deze komen uit japan als je de taito aanzet
Krijg je een japanse windows te zien
Er zit ook een muis bij kan je het spel selecteren
Ik post nog wat foto's hoe het er uit ziet

Grt
 
beau":2ehzlyqt said:
Nee henk niet van jorg
Deze komen uit japan als je de taito aanzet
Krijg je een japanse windows te zien
Er zit ook een muis bij kan je het spel selecteren
Ik post nog wat foto's hoe het er uit ziet

Grt

Tnx! Wil er graag meer van weten.
 
oke ik heb een filmpje gemaakt van de x2 en hoe de harde schijf werkt.
ik heb het gefilmd met mijn digitale camera dus verwacht geen top film kwaliteit
het is alleen om je een idee te geven.
het duurt even als hij aan het opstarten is maar daarna als het windows scherm er is gaat het een stuk sneller
<embed width="600" height="361" type="application/x-shockwave-flash" allowFullscreen="true" allowNetworking="all" wmode="transparent" src="http://static.photobucket.com/player.swf" flashvars="file=http%3A%2F%2Fvid931.photobucket.com%2Falbums%2Fad155%2Fbeau555%2FArcade%2FMOV03249.mp4">
 
Graag gedaan! Last question; is die Street Fighter nou 2 player of niet?
 
yep je kan met 2 player of 1 player wat je zelf wil
en klopt taito loopt met embedded xp aleen normaal zit er ook dongels bij
ik denk dat ze het bij elkaar gevoegd hebben of zo iets.
 
Hoe dan ook. HELE VETTE GET zeg. Geen geswitch met discs, gewoon vette games.

:mrgreen: :mrgreen: Je mag hem altijd komen testen in me NNC :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou wel een image van je disc maken, mocht je een crash oid krijgen.
 
Thanks dude het werkt ook top.
vanavond komt me broer die weet echt alles van pc,s.
die gaat een backup maken,die heeft ook mijn hele taito x2 uitelkaar gehaald tot de voeding aan toe.
alle fans ook in de voeding vervangen door noiseblockers hij is muistil nu. :mrgreen:
 
He beau,

Weet niet of het van toepassing is op harde schijven van X2 systemen, maar pas op met klonen in Windows... niet om je bang te maken of wat dan ook, maar het zou zonde zijn, dat hij het niet meer doet, omdat 1 of ander MBR/Sectors ver***kt zijn door Windows. Beste is een diskcopy onder Linux/Unix... Namco System 246/256 HDD's en andere HDD systemen zijn hiergevoelig voor...
 
Is oke cage ik ga het eerst proberen met een van de andere
Spellen die ik voor mij taito heb kijken hoe dat gaat
De tips van eddy hou ik in mij achterhoofd
Thanks
 
Beatmaster-P heeft ervaring met X2 disken.
Volgens mij heeft hij ze welleens gecloned.

Misschien ff hem ook pm'en.
Wie weet heeft hij een tip.

Volgens mij bestaan die disks namelijk uit 2 partities, met de eerste een xp lite os, en de 2e de games.

@Cageman, plak al deze meuk anders even in een ander topic. het vervuild zo wel de pieter post topic.
 
Ik wou iedereen bedanken voor het meedenken en de tips helemaal tof. 8)
Maar we gaan weer ontopic dit kwam vandaag.

Gallop Irem.
DSC03260.jpg

DSC03261.jpg

striker 1945 II met japanse snoep
DSC03265.jpg
 
Woohoo! Gallop van Irem! Zie je niet vaak voorbij komen. :D Strikers 1945 II ook één van mijn favorieten.
 
Gallop is erg cool en strikers II is toch wel een van de betere van de strikers serie :D
Deze kwam vandaag Samurai aces met originele Art work en japanse snoep :mrgreen:
DSC03267.jpg

nu nog wachten op de rest
 
Back
Top