What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Klopt henk er zijn nog wat dingen onderweg
Steve is oke goede service snel verzenden.
:mrgreen:
 
Steve heeft zeker vet spul, maar ook stevige prijzen meestal, kun je zien waar het geld zit he Beau :)
 
persoonlijk vind ik de prijzen wel meevallen
 
beau":2etqw6cx said:
Steve is oke goede service snel verzenden.
I see, Ik hou verder liever m'n mond over die rat. :x Heb op AO en Neo Arcadia m'n gal al gespuwd over deze gast. Anyhoe, Wel mooi spul. :mrgreen:
 
Ik kocht in het verleden ook vaak via Steve. Maar de laatste keer was misschien ook wel echt de laatste keer. Was een Dodonpachi Daifukkatsu 1.5 pcb in de aanbieding bij Mak Japan, 550 euro. Maar inclusief Steve's fees, de 5% Paypal fees en Paypal Yen-omrekening (30 euro duurder dan via bijvoorbeeld xe.com) kwam het inclusief verzenden (en dat was nog redelijk cheap met 20 euro ofzo) op 725 euro.

Een week later stond er een full kit op AU of shmups voor 5 euro minder.

Wat ik wel cool van hem vind, hij is erg snel en stuurt foto's en video's van je aankoop voor ie het opstuurt.
Die betrokkenheid vind ik wel mooie service.
 
Persoonlijk nooit problemen gehad met Steve, en heb toch redelijk wat shit bij hem vandaan!

Vraag me wel af waarom anderen "problemen" met hem hebben... vanwege het geld/kosten?! Maar goed ontopic... wacht nog steeds op men nieuwe spul :P
 
Ik denk vn omdat ie met wijde, lange sleepnetten YAJ leegtrawlt. En dan spullen met een hogere mark-up verkoopt dan wanneer iemand zelf via een proxy had geboden op YAJ. Zelf nog nooit iets bij m gekocht wegens schandalig duur, Jeff op shmups doet bieden/shoppen in Japan een stuk goedkoper iig.
 
nog wat spul uit het land van de rijzende zon...
Gussun oyoyo irem
DSC03381.jpg

road of the sword pcb pgm igs
DSC03380.jpg
 
Hee beau, superaanwinsten allemaal. Maar nu gaf je laatst aan dat je niet zo veel PCB's hebt. Verkoop je dan ook regelmatig iets? Zo al met al heb je toch een aardige collectie :-)
 
klopt cage als ik ze uitgespeeld heb gaan ze weer weg
ik verkoop ze hier of op ao
of niels die andere dude die er was afgelopen zaterdag
die verzamelt echt.

ps: deze kwam vandaag
Cowboys of moo mesa
DSC03410.jpg

konami 😉
 
vanmiddag op mijn werk gebracht ...
gunbird met orginal art.
DSC03434.jpg
 
Very nice! Toch wel mooi met die originele art erbij. Wel een stukkie duurder althans in Japan.
 
klopt henk maar ik vind het altijd wel gaaf als de echte artwork er bij zit
dan maar wat extra yen er tegen aan
 
Back
Top