Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Dat had je goed begrepen, maa rwas nog niet toe aan het uitzoeken en dacht ff snel op te lossen met wat duurzamer materiaal, maar ik zal wel eerst bij mijn vaste supplier kijken of ik gewoon de starters kan bestellen
Thnx!
nice get! Leuk ook, met die Jaleco Pony IV cab in het intro en opening level. Ronnie heeft die trouwens nog staan; zou het plaatje wel compleet maken, natuurlijk ;-)
Mooie cleane PCB ook. Stijl doet me sterk denken aan games uit het MSX tijdperk (minus sprite scaling, dan.. want dan kan een MSX niet, afaik).
Ja , vliegende Jaleco Pony tables , het hele euvre aan Jaleco hardware komt zo'n beetje voorbij , ook flipperkasten , grijpkranen tot een karaoke setting inclusief zangeres .
De game zelf word best pittig , heeft een aparte Time Attack ( caravan mode ) mode en er zit een simpel aubergine chaining systeem in :lol:
Via een dip kan je hem op Engels kan zetten .
Ik krijg hem op Mame niet aan de praat maar op Shmup mame werkt ie wel , mist wel wat dingen o.a. schaduwen en het geluid is niet compleet maar perfect speelbaar .