What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

DSCF3644.jpg

:D

Geweldige game! 8) PCB zit ook al een tijdje in mijn NAC, Gefeliciteerd! Kit lijkt wel nieuw trouwens.

Kit is van afgelopen December , er zat nog een Kerst presentje van Cave in voor de feestdagen .
Een soort USB stickje van 1GB of zo , ik heb hem nog niet uitgepakt .

DSCF3659.jpg

:D

Psykick":i7p8t28u said:
Mooie get man, fantastische game! Veel plezier ermee!

Uiteindelijk met dank aan jou , Hasan :!:
Als jij hem die Type X2 with Streetfighter 4 set niet had verkocht had hij zijn DS Kit niet hoeven verkopen .
Mooi stukje Nozomi teamwork :lol:

Mooi man, Deathsmiles. Ik heb hem ook nog steeds liggen, moet hem weer eens in een cab gooien.

Casey120":1fle5xq3 said:
Psykick":1fle5xq3 said:
Mooie get man, fantastische game! Veel plezier ermee!

Uiteindelijk met dank aan jou , Hasan :!:
Als jij hem die Type X2 with Streetfighter 4 set niet had verkocht had hij zijn DS Kit niet hoeven verkopen .
Mooi stukje Nozomi teamwork :lol:

Hahaha fantastisch man, goeie shit!

ne0":36fd2hsi said:
Wat vind je er van?

Redelijk lekkere shooter. Nog niet zo veel playtime inzitten. Eerste indruk is: scoren door chaining system, erg vergevend.

Redelijke graphics voor nu, als je bedenkt dat het voor neo geo ontworpen is, zijn ze uitstekend.

Muziek is trance, kwestie van smaak, ik vind het kick-ass.

Mooie bullet-patronen, kan zien dat de makers liefhebbers zijn. Voor mij niet manic genoeg, dat dan weer wel.

ruderudie":36fd2hsi said:
Dc versie of heb je echt 400 euro neergelegd voor de mvs?

Nee, dc versie, 400 zou ik niet gedaan hebben voor deze game. Indie game voor een prijs waar je met gemak een betere danmaku titel voor kan halen .... voor mij als niet neo geo collector niet echt haalbaar.

Als het goed is hebben ze er toch een Manic mode ( Omake ) aan toegevoegd ?

Eigenlijk schandalig want ik heb hem al een tijdje en nog steeds mijn DC niet uitgegraven :oops:

Heb nu wat langer met die omake gezeten en die ga ik ooit eens *echt* checken.
Eerst van mijn DOJ verslaving zien af te komen :)

Vette shit hoor! Welke leds heb je gebruikt, vind ik wel handig voor een paar Aero's die we nog hebben waar we de lampen van missen ;)

Zijn Led strips van Osram die ik in Duitsland kocht maar mijn verlichting werkt gewoon hoor , die leds schijnen alleen langs de werkende Aero verlichting op de voorkant van de marquee houder die anders donker blijft voor een " Blast City " effect zeg maar :lol:
In de Aero zelf zit gewoon een standaard 15 watt Philips 43 cm TL buisje , alleen de FG-1E Starters zijn met schroefdraad en gaan vaak kapot , die starter vervang je eventueel voor een Europese of je besteld Japanse via het net .

DSCF3583.jpg

Of begrijp ik je verkeerd ?

Back