A
Anonymous
Guest
Iedereen dus zijn eigen topic starten in de Gallerij of...?Ken":2hsatsvx said:Als iedereen nou even z'n eigen topic maakt met pics van ophalen t/m thuis, zou wel lachen zijn.
Iedereen dus zijn eigen topic starten in de Gallerij of...?Ken":2hsatsvx said:Als iedereen nou even z'n eigen topic maakt met pics van ophalen t/m thuis, zou wel lachen zijn.
Hier kun je veel terug vinden met het monteren/demonteren van je Astro BDT.(http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1639)BDT":3p5vpy11 said:pics van mij zo. Ik heb ook nog een foto topic waar ik graag wat hulp krijg met alle connectoren op de correcte aansluitingen aansluiten.
Heb trouwens aardig door kunnen karren omdat het aardig stevig lag.
Nogmaals bedankt Ronnie, echt een vette cab!