What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New Astro City cabinet zijn binnen!

Ken":2hsatsvx said:
Als iedereen nou even z'n eigen topic maakt met pics van ophalen t/m thuis, zou wel lachen zijn.
Iedereen dus zijn eigen topic starten in de Gallerij of...?
 
pics van mij zo. Ik heb ook nog een foto topic waar ik graag wat hulp krijg met alle connectoren op de correcte aansluitingen aansluiten.

Heb trouwens aardig door kunnen karren omdat het aardig stevig lag.

Nogmaals bedankt Ronnie, echt een vette cab!
 
BDT":3p5vpy11 said:
pics van mij zo. Ik heb ook nog een foto topic waar ik graag wat hulp krijg met alle connectoren op de correcte aansluitingen aansluiten.

Heb trouwens aardig door kunnen karren omdat het aardig stevig lag.

Nogmaals bedankt Ronnie, echt een vette cab!
Hier kun je veel terug vinden met het monteren/demonteren van je Astro BDT.(http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=1639)
Ronnie had nog meer fotos maar die zal hij wel in de gallerij posten.

Was trouwens leuk om de mensen eens in het echt te ontmoeten 8)
 
Met de aanhanger is ook alles goed gegaan, de cabs draaien nu al een paar uurtjes.
Morgen mss picca's ff kijken of ik tijd heb.

Nog bedankt iedereen !

:D
 
Ja alle pics in de Gallery plz.
 
Ik zal alle fotos die ik heb in een apart topic posten als iedereen geweest is..
 
Vele malen dank aan Ronnie voor de goede ontvangst vandaag en het geduld met de meest kritische arcade liefhebbers van het land :)

Egret 2 staat mooi in huis, alvast begonnen met een grondige renovatie, hopelijk binnenkort een paar pics hiervan. Lid Gwar en Psykick hebben hun cabs ook mee naar huis genomen, al met al een topdag en erg cool dat alles goed is gekomen.
 
Ben blij dat je tevreden bent Ken en 1 ding is zeker dit was een groot succes!
 
Thanks aan Ron en Almighty voor het regelen van deze group order! Grote Klasse!

Ook thanks aan Ken en Psykick voor de trip naar Apeldoorn!

En Mittens voor de bus uiteraard!!

Foto's zullen binnenkort volgen. :D :D :D
 
Idd zoals Ken en de Gwar al aangeven, erruuggg bedankt en mijn projectje kan gaan beginnnen. Ik zal de vorderingen vastleggen op Digitaal beeldmateriaal en zodra ik tijd heb posten. Cheers ;)
 
Ter info :

Alle New Astro's zijn inmiddels opgehaald en de 5 laatste zijn inmiddels ook verkocht ...Iedereen bedankt voor de mederwerking aan deze aktie en veel plezier met de Astro's !!!
 
Back
Top