rklok
Shmup Veteran
Beste mensen,
Goed nieuws ! :
De New Astro's zijn binnen, uitgeladen en getest !
Ze staan dus gereed voor afhalen.
Stuur ff een mailtje naar ronnie@rklok.nl om een afspraak te maken voor afhaling.
Het restantbedrag graag contant (gepast) meenemen bij afhaling. (dus niet overmaken!)
Ronnie van der Kolk / Marc Dijkstra
Goed nieuws ! :
De New Astro's zijn binnen, uitgeladen en getest !
Ze staan dus gereed voor afhalen.
Stuur ff een mailtje naar ronnie@rklok.nl om een afspraak te maken voor afhaling.
Het restantbedrag graag contant (gepast) meenemen bij afhaling. (dus niet overmaken!)
Ronnie van der Kolk / Marc Dijkstra