Precies, de NeoSD en de DS Multi zijn verschillende oplossingen, ik wilde een DS Multi puur om de features, de 4-slots en een menu, niet omdat de moderator van de NG forums af en toe een kleuter is, niet omdat ik Terraonion of Razoola haat, helemaal niet, integendeel zelfs, ik buig enkel in nederigheid voor de l33t skillz van de meeste uber h4ckers.. maar.. zodra er geld te verdienen valt, veranderd het speelveld. Er worden door sommige lieden onetische praktijken gebezigd. Elkanders firmware,software, ideeen stelen, betichten, beschuldigen en besmeuren, dan heb ik het over de gehele scene. Van verkopers op ebay, webshops tot ontwikkelaars, producenten.
C'est la vie.