What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoSd/darksoft mvs multi cart.

Ach, in DS team zit ook een Nederlander.
Net zoals op vakantie, we zitten overal [emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tribalism 8-) maar het gaat gewoon om de knaken zoals gewoonlijk, competitie, vrije markt, goed voor de consument :mrgreen:
 
PascalP":363dvfw3 said:
​

Verder wel een prima product denk ik, begrijp me niet verkeerd, maar puur al vanwege de achterban zou ik geen NeoSD kopen :vomit:

Heb met dat SSD3 rgb probleem een slechte nasmaak gekregen bij Terraonion. Eerst vonden ze het maar belachelijk dat mensen zich er druk om maakten, iedereen die er problemen mee had werd voor rotte vis uitgemaakt en toen uiteindelijk toch onder druk er iets aan gedaan en nu roept iedereen dat ze zo fantastisch zijn met de support die ze leveren en dat ze het allemaal zo goed hebben opgepakt.

Daarnaast dat kutforum dat ze gebruiken voor support en die ontiegelijk kinderachtige nerd-oorlog met Darksoft. En dat commentaar dat Darksoft posts verwijderd die negatief zijn of dat je er snel gebanned wordt slaan ook nergens op. Als je op NG forum iets zegt verhuis je meteen naar de War Room. Nee dat is lekker volwassen..

Voor allebei is iets positiefs en negatiefs te zeggen maar als je naar trackrecord en support kijkt neig ik meer naar Darksoft.
 
Jezus christus zeg, jullie hebben echt niet door dat je net zo erg bent als die fanboys op neogeo.com.
Wees blij met je troep. (Neosd of darksoft)
Ik probeerde het neutraal te houden maar wat een sandy vagina's zeg.
I'm outta here, permanent.
En wat betreft arcade: ik hou het wel bij originele spullen.
Veel plezier narcistisch zootje.
 
Definieer jullie aub. ;) en one man's junk is another man's treasure.
Ik zou ook wel alles original willen hebben maar zo rijk ben ik nou ook weer niet.
Waarom zou je je druk maken over de strijd tussen 2 producenten?

Ik heb een SSD3 bij Terraonion besteld, heb multis van Darksoft. Die nieuwe Neosd pro zou ik ook wel willen hebben, vanwege de features. De fora hebben weinig te maken met mijn beslissing om iets aan te schaffen. Uiteindelijk gaat het om de beloofde features en de prijs.

NGPC flashcard, NGCD ODE, graag 8-)

Leuk artikel over Neosd en krikzz

http://www.eurogamer.net/articles/2018- ... revolution
 
Het gaat over NG.com en het is meteen drama, wel typisch :)

Anyways, ik wil gewoon het beste product kopen en van wat er beloofd werd zou deze beter zijn, daarom heb ik voor de DS multi gekozen. Het enige (major) probleem wat ik heb is dat ik moet undervolten met mijn moederbord, maar ik heb er wel vertrouwen in dat er een fix voor komt zodat dit niet meer nodig is. Zou wel eens een eerlijk vergelijk willen zien van de NeoSD Pro en de DS multi.
 
Precies, de NeoSD en de DS Multi zijn verschillende oplossingen, ik wilde een DS Multi puur om de features, de 4-slots en een menu, niet omdat de moderator van de NG forums af en toe een kleuter is, niet omdat ik Terraonion of Razoola haat, helemaal niet, integendeel zelfs, ik buig enkel in nederigheid voor de l33t skillz van de meeste uber h4ckers.. maar.. zodra er geld te verdienen valt, veranderd het speelveld. Er worden door sommige lieden onetische praktijken gebezigd. Elkanders firmware,software, ideeen stelen, betichten, beschuldigen en besmeuren, dan heb ik het over de gehele scene. Van verkopers op ebay, webshops tot ontwikkelaars, producenten.

C'est la vie. ;)
 
Ratson":2wo66bhx said:
Jezus christus zeg, jullie hebben echt niet door dat je net zo erg bent als die fanboys op neogeo.com.
Wees blij met je troep. (Neosd of darksoft)
Ik probeerde het neutraal te houden maar wat een sandy vagina's zeg.
I'm outta here, permanent.
En wat betreft arcade: ik hou het wel bij originele spullen.
Veel plezier narcistisch zootje.

Interesante observatie, you might be right there :)
 
K405":zmku3jww said:
Precies, de NeoSD en de DS Multi zijn verschillende oplossingen, ik wilde een DS Multi puur om de features, de 4-slots en een menu, niet omdat de moderator van de NG forums af en toe een kleuter is, niet omdat ik Terraonion of Razoola haat, helemaal niet, integendeel zelfs, ik buig enkel in nederigheid voor de l33t skillz van de meeste uber h4ckers.. maar.. zodra er geld te verdienen valt, veranderd het speelveld. Er worden door sommige lieden onetische praktijken gebezigd. Elkanders firmware,software, ideeen stelen, betichten, beschuldigen en besmeuren, dan heb ik het over de gehele scene. Van verkopers op ebay, webshops tot ontwikkelaars, producenten.

C'est la vie. ;)

Mee eens. Het zijn ook niet echt kleine bedragen, je moet flink veel tijd en geld investeren om uberhaupt tot een product te komen en dan is het nog maar de vraag of je het kan verkopen dus ik snap wel dat het dan snel een smerig spelletje kan worden.
 
Razoola is banned op ds forum, waarom bemoei ik me niet mee, maar misschien heeft men wat aan deze info. Hier wat info over de unibios. Die normaal gesproken werkt met elke cart en mobo behalve ds. Goed lezen en niks doen zonder toestemming van ds ivm met eventuele garantie denk ik.
En sorry nog voor de meltdown iedereen, al meer dan twee weken ziek na al een week griep te hebben gehad. Antibiotica hielp niet, nu prednison en longonderzoek ivm vermoeden van copd. Zat er effe doorheen.

[imgScreenshot_20180317-085503_zpsmhkhebo5.png[/img]
 
Thanks. Die hele vete blijft beetje raar voor outsiders.
Lekker bij hun laten :)

En beterschap!
 
Bedankt en ik hou me ook buiten die hele vete erover. Gaat nergens over. Jammer dat het vaak zo moet gaan.
 
Even een heads up.
Voor wie de darksoft heeft gekozen, goede keus!
De service van terea onion/neosd is erg slecht.

Member op ng.com had een probleem na de garantie periode. Dat is dan zo, maar het probleem was ontstaan na een door hun uitgebrachte update, die de cart heeft gebricked.
In dit geval zouden ze je dus kosteloos moeten helpen dan wel een andere cart sturen. Maar volgens hun was het buiten de garantie.
Mooi verhaal, hun update verneukt dus je cart en dan is het jou probleem.
Inmiddels schijnt het opgelost te worden maar wel na de nodige discussie.
Ik was zelf niet zo'n fan van darksoft door het ontwijken van simpele vragen en suggesties, maar feit is wel dat zijn service, ook na garantie, meer dan goed schijnt te zijn.

De jongens achter terraonion/neosd hebben hun ramen aardig ingegooid in de neo scene.
 
Back
Top