PascalP
Shmup Veteran
Hadden die gasten niet al lang hun ramen ingegooid?
- NeoSD users die gebanned werden van het forum als ze teveel vragen stelden.
- Dat PC Engine ding wat je nog moest modden om goede RGB out te krijgen
- Onaangekondigd hun producten in 1x vanuit Andorra te versturen waardoor heel veel EU klanten ook import moesten betalen
Darksoft support is gewoon top, zelfs voor andere producten die al jaren oud zijn zoals de CPS2 en STV multi
- NeoSD users die gebanned werden van het forum als ze teveel vragen stelden.
- Dat PC Engine ding wat je nog moest modden om goede RGB out te krijgen
- Onaangekondigd hun producten in 1x vanuit Andorra te versturen waardoor heel veel EU klanten ook import moesten betalen
Darksoft support is gewoon top, zelfs voor andere producten die al jaren oud zijn zoals de CPS2 en STV multi