What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoSd/darksoft mvs multi cart.

Geen idee wat de verschillen zijn, heb niet de moeite genomen om alle 58 pagina's te lezen. Het schijnt wel zo te zijn dat ze met de originele gamecode werken dus niet perse met roms.

Gisteren nog een filmpje geplaatst waarin diverse updates en nieuwe functies van de cart getoond worden;

Wat ik opving is dat het momenteel bij een enkel vaag filmpje bleef hier en daar nog. Kon gisteren geen enkele update of iets vinden online.
Bedankt voor het tegendeel :)
Altijd beter als er keuze is uit meer dan een.
Al zijn er wel sterke geruchten dat de darksoft versie er uiteindelijk niet gaat komen.
Maar persoonlijk weet ik het niet zeker.
Ik weet wel dat er een misverstand van de loading tijd van de neosd is. Als de game eenmaal geflashed is, zijn er geen laadtijden meer en is het insert and play.

Ik wacht op de aes versie. Eerst komt de mvs versie. Misschien dat ze dan net nog wat tijd hebben om eventuele bugs te verwijderen.
Ben benieuwd of dit de cart gaat worden waar ik al heel lang op heb zitten wachten.

Ratson":188ssf6i said:
Ik ben het wel eens met het feit dat darksoft nog niks van de hardware heeft laten zien, daar kan een reden voor zijn maar toch. Je hoeft alleen de laatste paar posts te lezen.
Wel apart want wat ik heb gezien van darksoft met andere produkten, ziet er superstrak uit qua hardware.

Ach, gezien de ST-V Multi, F3 Multi, CPS2 Multi en wat anders spul van hem, zou ik me niet zo druk maken om het gebrek aan visuals van de MVS/AES Multi. Dat komt wel goed :mrgreen:

Dat zei ik ook al aan het einde van mijn post :)
Maar ze zeggen geen laadtijden, maar het menu heeft wel loading time. Gezien gebrek aan zichtbare hardware denk ik dat dit nog wel eens lang kan gaan duren. Al twaalf maanden alleen video's van een scherm met menu.
Maar goed, het zou mooi zijn als hij uitkomt. Een keuze hebben is altijd goed.

Ratson":3c4x0upa said:
Al twaalf maanden alleen video's van een scherm met menu.

Dat is waar. Meer dan 2 PCB's hebben we nog niet gezien. Misschien zijn de shells nog niet klaar.

Sorry dat ik het zeg, maar wat ik nu lees over de darksoft multi (arcade-projects), lijkt het erop dat het niet genoeg getest is en de kopers nu als testers moeten optreden.
Had toch echt veel meer verwacht na zoveel tijd.

Helemaal mee eens...
Ga er uiteraard wel van uit dat de issues opgelost worden, maar alleen al de paar carts die in NL terecht zijn gekomen geven behoorlijke problemen... :(

Back