What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

Thanks! Ik zat te overwegen om de stekkerdoos zwart te spuiten.
Maar ik denk dat de stekkerdoos uiteindelijk nauwelijks zichtbaar is achterin.
(speelveld monitor komt er boven en ook de backbox. Verder met alle kabels in de weg, zal de stekkerdoos niet opvallen)
Anders spuit ik het alsnog zwart of maak ik een "cover" om de kabelbende+stekkerdoos te verbergen :)
 
Draadjes gemaakt/gesleeved met MDPC-X voor de button controller :)

gKzsSpW.jpg


SwSCyx9.jpg
 
Kastje uit elkaar gehaald om en het een en ander definitief vast te schroeven :)

Ben begonnen met de versterker, de audio kabels gesleeved, nog een LED controllertje gesplitst (voor 4x verlichte knoppen) en uiteraard ook gesleeved :)
18qvxIH.jpg



En ik moest nog een plekje vinden waar ik de knoppen controller bord ging bevestigen.
Het is namelijk erg krap in de kast, zeker als ik de monitor erin laat zakken.
Uiteindelijk gekozen voor rechtsvoor, boven de rechter intake fan.
Daarvoor heb ik een plaatje gefabriceerd en vastgeschroefd met modding cubes:

xeLYtGj.jpg


Zit perfect zo:
4NLo9s0.jpg


Als ik weer tijd heb, zijn de Cablemod LED strips aan de beurt om geplakt/geïnstalleerd te worden :)
 
Versterker, speakers en subwoofer ff getest:



Er gaat behoorlijk wat geluid uit dit kastje komen, ik denk dat ik alle schroeven met locktite vast moet zetten xD
 
Ik had de hardware overigens helemaal niet getest, alvorens het inbouwen.
Dus toch maar ff testen, voordat het niet meer eruit kan :sarc:
Het e.e.a. vastgezet en de loop gevuld.

HKG83FT.jpg


Het komt in de BIOS, dat is weer een opluchting :)
 
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH dat ziet er wel heel vet uit. Die witte kabels zijn echt mooi gedaan man.
En het stekkerblok is niet heel aanwezig zo.

Ik en PC setups. wordt ik warmer van dan een game PCB :mrgreen:
 
Heel handig zo. Kun je er ook weer makkelijk bij. Dat curved scherm heb je goed zicht zo bij de flippers. geen vertekend beeld?
 
Thanks! Ik heb geen idee hoe het gaat spelen met curved scherm, nog niet geprobeerd, ik laat het hier weten wat ik er van vind als ik erop gespeeld heb :)
 
Cool! Je hebt toch wel het Windows spelletje getest voor de bouw?
Dat ie over 3 schermen werkt?
 
Back
Top