What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

Vandaag had ik zin om het moederbord voor te bereiden :)
svzFHpd.jpg



M2 SSD op het moederbord, ideaal! Scheelt weer een kabel een HDD die ik ergens kwijt moet :)
Dh6DUlA.jpg



Ziet er ook heel cool uit:
NKLuszl.jpg



CPU, een Intel i5-7400:
8gv5I8A.jpg



Als CPU blok de nieuwe XSPC Raystorm NEO RGB:
8w9cDCH.jpg



En het blokje erop:
4Fb16Kp.jpg


i2XAnFG.jpg


ywFN7WM.jpg


3q6yiQK.jpg


sTZdfXG.jpg


Ik vind het een mooi blokje :)
 
En een GTX980 eindelijk een keer uit een oud systeem gehaald die ik nu voor dit project ga gebruiken:

IXaTNik.jpg


2D685ai.jpg


PjKa5ZJ.jpg


Is behoorlijk vies, van de week even helemaal loshalen en goed boenen :)

*update*
Blokje schoongemaakt :)
r2VITnd.jpg

(ik zie nu op de foto dat ik iets te enthousiast ben geweest met een sponsje, allemaal krasjes, maar in echt zie je het niet/nauwelijks :`) )

En de top ook opgepoetst en gepolijst, kan je weer doorheen kijken :)

KECF57p.jpg



Verder nog meer spulletjes verzameld:

dthhVfb.jpg


CableMod WideBeam Hybrid LED Kit - 60cm
CableMod WideBeam Hybrid LED Strip - 30cm
CableMod WideBeam Hybrid LED Strip - 60cm
Thermaltake Riing 12 RGB Fan TT Premium Edition - Triple Pack
Thermaltake Toughpower SFX 600W voeding

Zo moet het een leuke lichtshow kunnen geven :D
 
Cageman":12jvp763 said:
Kost wat, maar dan heb je ook wat :)
That's for sure haha. Scheelt dat hij het voor de inkoop prijs heeft (ga ik van uit). Mooi gelijk wat reclame voor je shop [emoji1] .

Gezien alle spullen is het geen goedkoop project. Wel supervet!!!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 
Er zit niet zoveel marge op de producten. Wel zakelijk aftrekbaar, de belastingdieven betalen dus een beetje mee.
Het scheelt niet veel, maar alle beetjes helpen natuurlijk :)
Hobby's zijn meestal duur, maar je krijgt er wel heel veel voldoening voor terug, worth it! xD
 
Zeker! Nog steeds erg benieuwd naar het eindresultaat

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
 
Zo, blokje weer in elkaar en op de graka en zwarte acetal terminal vervangen voor plexi terminal :)

xprkYQO.jpg




Mobo tray + standaard gemaakt voor het moederbordje :)

lTsa6fj.jpg


d7s0qKn.jpg


L9naVzw.jpg


ZCNKaI0.jpg


jcFErOK.jpg



Komt ongeveer in de cabinet:

H9wALBb.jpg
 
Project heeft een tijdje stil gelegen door tijd gebrek.
Ik probeer dit nu weer op te pakken en hopelijk voor The Party 16 klaar te hebben, zodat ik het mee kan nemen :)

Heb nu denk ik een definitief plekje voor de hardware en PSU.
Voor de PSU heb ik een bracket getekend:
r3AtKcV.jpg


En ook voor de pomp+res combo, die gaat over de hele breedte, zodat het ook extra stevigheid geeft aan het geheel.
Onderkant wat ruimte om kabels door te laten lopen:
3O5tBru.jpg



En plaatjes van hoe het dan eruit ziet:

K3Pcjfs.jpg


GKrm3Q7.jpg


HexjTzc.jpg


Hopelijk binnenkort weer meer... :)
 
Om alles binnen in de kast van stroom te voorzien, ga ik een master/slave stekkerdoos gebruiken:
Zo gaat alles in een keer uit als de PC uitgaat en gaat alles ook weer aan met de PC :)

Deze dus:


De stekker van de stekkerdoos knip ik eraf en ga ik aansluiten op deze:
TQIYicD.jpg

YIv8SiG.jpg


Dit gaat aan de achterkant van de kast, zodat ik makkelijk een stroomsnoer kan aansluiten en ook de stroom geheel aan en uit kan zetten.

Aangesloten:
6nJ5SBT.jpg


Q88p9wZ.jpg


En yeeyyy, geen kortsluiting :P


Ook ff snel de XSPC EX240 Crossflow radiator uitgepakt en TT RGB fans erop gezet, zo moet het achterin gaan uitzien:
xSAwFyB.jpg

U5Hnzzk.jpg


Krappe boel, cablemanagement zal een uitdaging worden :)
 
Aan de voorkant gewerkt, draadjes gesleeved, knopjes gemonteerd, draadjes aangesloten, fannetjes gemonteerd en nog wat dingetjes :)

0lxa9z0.jpg


7CsZHTV.jpg


qCy6Jrn.jpg
 
Hij is echt heel gaag aan het worden.
1 klein dingetje i.m.o. als ik zo vrij mag zijn. Je stekkerblok. Ik zou even zoeken naar een zilveren of zwarte.
Bij al die vette hardware is die wel heel wit.
 
Back
Top