Updateje
Gisteren 2 nieuwe stacks ontvangen.
Stack 1 komt helaas niet verder dan "checking network".
Als ik het in "Single" zet, dan speelt ie wel gewoon.
Graphics zien er met deze stack niet heel mooi uit, beetje ruis/pixels erdoor heen lijkt wel.
Ik had geen zin om te troubleshooten, deze eruit gehaald en stack 2 erin gezet.
Deze draait (vooralsnog, fingers crossed) perfect!
Gewoon op 5.00v zonder glitches half uur lang.
Morgen avond grondig testen met MasterG
Verder heb ik ook een monitor Chassis binnen gekregen.
Helaas niet eraan gedacht dat Daytona cabs verschillende monitoren gebruiken, heb nu dus eentje die niet dezelfde is als de mijne: MS8-29FSG
Heb binnen gekregen: MS9-29A
Dat past ook niet op mijn buis als ik zo ff snel google en gaat dus de verkoop in.
Nu toch maar wachten op mijn cap kit
Ohja, ik heb zitten prutsen om een LED strip op de Race Leader lamp aansluiting te krijgen, met als gevolg dat ik een behoorlijke schok door mijn arm kreeg en een relais bordje heb doorgebrand

Had gelukkig nog een reserve relais bordje en deze is inmiddels vervangen
Heb nu E17 110v 25w lampjes laten sturen van familie in china en ga deze over paar weken erin zetten
