Vandaag met retrocab, masterg en zijn vriendin de boel in elkaar gezet
Plaatjes!!!
Monitor 1 op de basis gezet:
Monitor 2 ook op de basis en de twee cabs aan elkaar gezet.
Retrocab zijn magie gedaan met de kabels.
Stroom erop en YES, we hebben nog steeds beeld, ondanks dat gekluns op de trappen haha!
De lampenkap op de cabs en i.v.m. gebrek aan 100v TL buizen, gewoon een 5 meter LED strip erin. Als het goed is moet dat ook voldoende licht geven.
Niet slecht!
En op zijn plekkie in zijn hoekje:
Verder heeft retrocab nog de stoel van Player 2 gelast

Ik wacht op jinxz/psykick voor de nieuwe rails, zodat deze stoel weer in afstand te regelen is en kan ik stoel nummer 2 ook monteren.
Maar we kunnen helaas nog niet spelen

Dit zijn de problemen.
Player 1:
- Stuurt automatisch naar rechts (je moet naar links sturen om recht te rijden).
- Je kan niet driften, auto rijdt vangrail in.
- Beeldscherm is klein en kleuren kloppen niet helemaal, dit moet als het goed is nog in te stellen zijn (heb aan de knoppen gedraaid, is helaas erger geworden dan toen retrocab weg ging en krijg het niet meer gefixed

)
- Voor de rest doet ie het denk ik gewoon prima
Player 2:
- Glitches (auto ineens in de hemel en zakt dan opeens door de grond, achtergrond wordt voorgrond en dat soort rare dingen

)
- Auto crashed uit het niets, je bent aan het rijden en opeens maak je dubbele salto's
- Verder is alles goed, beeldscherm mooi afgesteld en stuurt ook goed