





Beatmaster-P":1n91bych said:enige wat nog mist op de foto zijn wat gasten uit Den Haag/Prinsenbeek met een jupiler in de hand!
cotje":2ws6osad said:Netjes gedaan hoor! De spuiten valt best wel mee toch?




goatboy":3j3ce5lk said:Ziet er goed uit Jig zelf met deze prut game.En druk effe op de degauss knop of lijkt het nou zo.
![]()


