What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Da Dude":327jkqnb said:
En die wilde je zo graag. nu al uitgepeeld, of heeft dat met je nieuwe geloofsovertuiging te maken het Daytona-isme :-) :-P

Nee hoor, maar ik ga een JVS sitdown conversie doen, dus dan hoef ik geen JVS upright meer :)
En de game zelf gaat sowieso niet weg ;)

Buiten de Emergency Call Ambulance die nog een keer deze kant op komt voor OR2 conversie heb ik nog wat anders leuks wat deze kant op komt (Arcadeflipperfreak thanks!).

Een cab waar nog wel wat werk aan zit kwa looks, eruit ziet als een naomi universal en iets te maken heeft met zombies :mrgreen:

En ook nog vergeten het werk aan de Scudrace te updaten hier, heb heel t deel onder de stoel helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd, vernieuwd en vervangen wat nodig was en alles weer in topstaat gekregen, incl nieuwe art.
Begin redelijk tevreden te worden met het resultaat, het begint er langzaamaan zo uit te zien als ik het wil. Next thing wordt het deel bij het voeteneind en de pedalen, en misschien t zwarte frame onder de stoel (die is vrij netjes, maar net niet naar mn zin).

En Espgaluda art op de NAC ^^

Umdlye":3hnt0c1d said:
damn. netjes hoor.

ps, zet asbakken neer :mrgreen:

Die staan er genoeg, is alleen lastig te bereiken als je onder een cabinet ligt :p

Ziet er top uit Arno! Cabs verdienen alleen wel een iets betere backdrop trouwens imho. Teveel schuur gehalte maar een beetje saus (kutwerk) doet wonderen. We houden je wel bezig zeg maar. 😉

goatboy":8zpq9qg4 said:
Ziet er top uit Arno! Cabs verdienen alleen wel een iets betere backdrop trouwens imho. Teveel schuur gehalte maar een beetje saus (kutwerk) doet wonderen. We houden je wel bezig zeg maar. 😉

Het idee is sausen en zwart/wit retro blokjes zeil op de vloer...
Maar ik kan niet zeggen dat ik daar naar uitkijk... >< Alle cabs moeten eruit, ik had dat misschien moeten doen VOOR ik dat hok vol ging duwen met cabs...

Goed Nozomi weekend dit, naast de uber mooie Nascar van Pascal, zijn we ook weer een HOTD3 cabinet rijker.

Cabinet is in redelijke staat (en defect), echter is het cabinet zelf van Maze of the Kings met wat HOTD3 art erop gejopt, daar moet ik dus nog origineel House of the Dead 3 van maken. Wat is trouwens zo'n motk cab lelijk zeg, allemachtig...
De gun unit is wel genuine House of the Dead 3, buiten wat stof en missend artwork en hele goede staat.

Cab is defect, en het werd hier thuis al redeljk snel duidelijk waarom, de monitor heeft geen chassis :mrgreen:
Dus dat wordt weer lekker klussen de komende weken, moet er als nieuw uit komen te zien binnenkort voor een mooi plekje in de Shed.

Gun unit, wat missende art en veel stof. Met de originele hotd3 shotguns. Art op het vloermetaal is nog heel mooi, eigenlijk ziet heel die unit er nog wel vrij goed uit.

De cab zelf, van Maze of the Kings, met wat hotd3 art erop. Dit ding gaat redelijk aangepakt moeten worden om er origineel hotd3 van te maken.

Chihiro type 1 unit. Ik had al een Chihiro Type 3, dus vrij blij dat ik nu ook een Type 1 heb.
Mooi dat hier binnenkort ook andere shooters ingaan :mrgreen:

De cab werkt niet, en het lijkt me duidelijk waarom, zonder chassis. Dat wordt dus even het eerste wat geregeld moet worden (vervangende monitor is inmiddels al onderweg).

lachen man, wordt een beauty als jij ermee klaar bent!

IDD een goede Nozomi scoor weekend, dacht ik zo!

JVS racer - check
Scud Race voor Has - check
Een uberbrute HOTD3? a-check!

snel maar heen en weer gaan!

Mooie aanwinst, Arno. Volgens mij de eerste shooter cab in de Nozomi community? Ik kom binnenkort weer een keertje buurten :-)!

Cageman":35u4a563 said:
Mooie aanwinst, Arno. Volgens mij de eerste shooter cab in de Nozomi community? Ik kom binnenkort weer een keertje buurten :-)!

Een shooter is toch als Modern Warfare? 8) 8)

Wachtend op een hoop parts (plastic, art, metaal en een monitor, ik verwacht vrijwel alles volgende week te hebben, meeste NOS en origineel, een enkel onderdeeltje 2e hands) toch even de Chihiro 1 getest.
Die werkt in ieder geval, op de Crazy Taxi cab. Als nou de guns en sensors ook gewoon blijken te werken zou dat mooi zijn.

To be continued :)

Vandaag de hele dag wezen chillen (en wat wegbrengen en ophalen) bij Beatmaster-P, en 's middags ook nog even langs Psykick.
De (hele mooie) cabs gezien en bespeeld van Pascal, en nog even de Megalo van Has gechecked. Topspul.
Ook nog wat leuke meuk 'gescoord' (border down, chaosfield, powerstone, omvormer en een kabeltje voor m'n monitor, ook nog een ander drive board voor de daytona usa van Jaguarwong meegenomen).
Helaas Ken net gemist (zou allicht wat later komen), maar ik kom zeker nog een keer die kant op, en volgende keer neem ik Cageman mee :)

Topdag gehad, thanks guys!

Ja lachen man,

merk dat wij allen dit soort dingen te weinig doen, je steekt elkaar weer een beetje aan met andere gamesshit etc
en je geniet vaak dubbel van games of cabspul met meerdere, toch?

Bam! hedde gedoan dan jonguh

Met hulp van Cageman hangt de MS9 van Psykick inmiddels in de NAC.
Heb dat ding ongezien, in goed vertrouwen gekocht en dat is niet beschaamd. Wat een beeld zeg!
Nou nog even na uitleg Cageman de ex monitor van de Nac in de cyberlead en dan zijn die 2 ook af. Dan nog een monitor en de hotd3 en die cab afwerken en ik ben klaar voor een eca->outrun 2 conversie :)

Back