Mildoe":1peseke4 said:Kan wel met zekerheid stellen dat deze inkoopactie een goed succes is?
Dan zal ik binnenkort wel iets horen van Ronnie.Ken":1nyiuaq7 said:Bij Riverservice kunnen ze nu die stoelen krijgen las ik op KC.
Irem":wrs5yzj0 said:WTF ? Stelletje stealthy mofo's![]()
Zal me leren het forum zo lang te negeren. Veel plezier met de cabs iedereen.
sparky":2r7e6h4t said:Is er al bekend wanneer de cabs arriveren of zijn ze nog niet verstuurd? Dan ik een beetje gaan plannen met ruimte maken... :lol: