What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Jep zet mij er ook maar op voor 2 vierkante, lukt dat niet 2 ronde. ik wil wel de mogelijkheid hebben tot het kiezen van een kleur. Heb je deze van riverservice?

Namens mij 8 vierkante stools if the price is right.
R2-2D":3qwp97ne said:
Ik schrijf me in voor een Egret 2.
Heeft Almighty hier overheen gelezen?

Ken":3a6kahb9 said:
Namens mij 8 vierkante stools if the price is right.
R2-2D":3a6kahb9 said:
Ik schrijf me in voor een Egret 2.
Heeft Almighty hier overheen gelezen?
nee maar wacht nog op gegevens.(prijs etc.)

Zitten nu op 8 krukken en de prijs kom ik nog op terug.
Ronnie kwam met deze aanzetten en weet niet waar hij deze vandaan haalt Rudie.
Heb hem een mail gestuurd over riverservice.
Hij wil eerst zien hoeveel mensen er interesse hebben.

Ga nu weer verder met m'n werk(zit op m'n werk nu :) )

Ik weet wel waar die stools vandaan komen, maar als het goed is heeft die partij ook de normale vierkante, dus hier moet hij even naar vragen. Die ronde dingen sucken, je moet gewoon de originele Japanse arcadestools hebben en die vierkante zijn the one and only.

Ken":22hcwlqk said:
Ik weet wel waar die stools vandaan komen, maar als het goed is heeft die partij ook de normale vierkante, dus hier moet hij even naar vragen. Die ronde dingen sucken, je moet gewoon de originele Japanse arcadestools hebben en die vierkante zijn the one and only.

Zal het hem vragen of ze ook vierkante hebben.
Dit is gewoon even om te polsen hoeveel mensen er mee gaan doen.
Zelf ook liever vierkante als ze leverbaar zijn etc.

58 cm voor die ronde krukken lijkt vrij hoog voor achter een cab...ik ga toch ook maar voor de vierkant bij nader inzien.

Als ik me niet vergis is de standaardmaat (ideale) voor de meeste arcade krukken 55 cm. Vind het ook vrij hoog, maar eerst maar eens op de prijs en specs wachten

2 vierkante graag...en het liefst matchend met de cab....dus groen volgens mij :D Als de prijs ok is...

R2-2D":21hd1wtx said:
Hee , en nu niet gaan vertellen dat het allemaal een 1 april grap is he ? 😉 :mrgreen:
:lol:
Nee wees maar niet bang.
Ik zal vandaag wel even contact met hem opnemen dat er zeker mensen zijn die veel liever vierkante willen en dat we zeker aan 10 stoeltjes komen.
Ook hoop ik nu op wat meer info betreft de Egret's 2.

Zojuist de betaling van Sparky en Pat7o binnen gekregen.

Wanneer we meer info hebben over de volgende zaken zal ik hier een melding van maken.(of een pm sturen)

Egret 2 : prijs/staat/screenburn/etc. en hoeveel.
Stoeltjes : prijs/kleur/model/etc.

He Marc als je toch bezig bent :) :

Kun je dan ook navragen wat een AW cab moet kosten? Daarin heb ik wel interesse als de prijs en de conditie goed is.

update:

1) Betalingen van Mildoe,GWAR en Psykick zijn binnen.(totaal nu 5 betalingen binnen)

2)Stoelen krijgen we nog info over dus nog ff wachten.

3)- Egret 2 :

- Egret 2 's zijn in goede staat (zie foto) : geen screenburn volgens de leverancier.
egrey2my1.jpg

Bij deze een pm gestuurd naar Ken en R2-2D.

ruderudie":1vbnpka9 said:
He Marc als je toch bezig bent :) :

Kun je dan ook navragen wat een AW cab moet kosten? Daarin heb ik wel interesse als de prijs en de conditie goed is.

Zal eens kijken of er aan een Atomiswave mee kan komen Rudie.

edit:

wanneer er weer meer info is dan laat ik het weten.

Wat is dat voor foto dan, gewoon van een cab bij iemand thuis?? Ik zou niet teveel op de foto's van de cabs af gaan, want die komen voor 99% zeker niet van de supplier en laten dus niet de daadwerkelijke cabs zien. De foto's van de new astro's kwamen Rob en mij ook al erg bekend voor van elders van het net. Neemt niet weg dat de cabs best in prima staat kunnen zijn overigens. (lichte) screenburn heeft trouwens bijna iedere cab, zeker als ze 10 jaar oud zijn.

ruderudie":qaftp86l said:
Wat is dat voor foto dan, gewoon van een cab bij iemand thuis?? Ik zou niet teveel op de foto's van de cabs af gaan, want die komen voor 99% zeker niet van de supplier en laten dus niet de daadwerkelijke cabs zien. De foto's van de new astro's kwamen Rob en mij ook al erg bekent voor van elders van het net. Neemt niet weg dat de cabs best in prima staat kunnen zijn overigens

Dit heb ik dus al bij R.Klok gemeld 😉

edit:
Dit is wat hij gekregen heeft van z'n leverancier maar gaat het nog even navragen.
Het is hem duiderlijk verteld dat ze in goede staat zijn zonder screenburn.
-goede 2e hands Egret's 2

edit 2:

Bij nieuwe info laat ik het jullie weten of stuur een pm

Back